מה חשוב לבדוק לפני תכנון אחסון תכולה של דירה

טסים לחו"ל לתקופה ארוכה? עוברים לדירה קטנה יותר ואין לכם מקום לכל החפצים והרהיטים? כנראה שמה שאתם הולכים לעשות זה לאחסן את תכולת הדירה שלכם במתחם אחסון ייעודי.

אם אתם כבר בדרך לשם, הכנו כאן עבורכם מדריך חשוב מאוד שכדאי לקרוא בעיון. ביררנו בשבילכם קצת על מתקנים לאחסון תכולה, והכנו כאן רשימה של כמה דברים שכדאי מאוד לבדוק לפני שמחליטים איפה לאחסן את תכולת הדירה. מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

אחסון תכולה של דירה

לעתים יש מצבים בחיים שבהם אנו צריכים לאחסן כמות גדולה מאוד של ציוד, לא משהו שאפשר לדחוף בכמה ארגזי קרטון ולהשאיר אצל חברים או בני משפחה, אלא ממש תכולה של דירה שלמה.

המצבים האלה יכולים להיות בזמן של מעבר דירה לדירה קטנה יותר, או בזמן המתנה שהדירה תתפנה, כאשר אנו מפרקים או מפנים דירה בירושה ואין לנו איפה לשים את כל הציוד, כאשר אנו יוצאים לשליחות או לרילוקיישן בחו"ל ולא רוצים למכור את כל הציוד, בזמן של שיפוץ מקיף בדירה, או סתם כשהדירה שלנו קטנה ואין בה מקום לכל הציוד והחפצים שלנו. אז יצאנו לברר בשבילכם מה כדאי וחשוב לבדוק כאשר מחפשים שירות אחסון תכולה של דירה.

אחסון דירות

מחיר

כמובן שהמחיר הוא שיקול די רציני בעניין. המחירים נקבעים בדרך כלל לפי קוב או מטר מרובע. אם אתם הולכים לאחסן את תכולת הדירה רק לכמה שבועות הפרמטר הזה פחות קריטי מבחינתכם, אבל אם מדובר על אחסון תכולת דירה לטווח ארוך כדאי לשים עליו דגש משמעותי יותר.

 

מיקום ונגישות

כדאי מאוד לבדוק איפה נמצא מתחם האחסון, ומה הנגישות אליו. האם יש בו חנייה זמינה? האם ניתן להגיע אליו עם משאית גדולה? האם יש גישה נוחה מהחנייה למחסן שלכם? אם אתם מתכננים להגיע בתדירות גבוהה יחסית למתחם האחסון זהו פרמטר חשוב, אבל אם אתם מתכננים להפקיד בו את הדברים ולחזור למתחם רק כדי לקחת אותם מדובר על פרמטר פחות חשוב מבחינתכם.

אחסון דירות

אבטחה, בטיחות, וביטוח

אתם הולכים להפקיד ציוד ששווה הרבה מאוד כסף ויקר לליבכם, במחסן שבו לא תהיו כל יום. חשוב להבין מבעלי המקום וגם להתרשם בעצמכם מכמה דברים.

מהי רמת האבטחה במקום? האם יש בו שמירה פעילה? האם בודקים מי נכנס למתחם? מי יכול לגשת אל המחסן שלכם? בנוסף, חשוב לבדוק מהי רמת הבטיחות במקום, האם יש בו מערכות לגילוי ומניעה של שריפות למשל? שווה גם לבדוק האם המתחם מבוטח, ומאילו נזקים בדיוק הוא מבוטח.

 

סיכום

אין ספק שאם אתם צריכים לאחסן הרבה מאוד ציוד, חלל אחסון גדול יהיה פתרון מעולה. חשוב לבדוק את הנקודות שעליהן פירטנו, כאשר כמובן שכל פרמטר מקבל רמת חשיבות שונה בהתאם לאופי השירות שאתם רוצים לקבל.

אחסון דירות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם