אחת ולתמיד: איך בוחרים יועץ משכנתא?

היום כולם יודעים שעם המשכנתא לא משחקים. אין טעם לחסוך בעלויות ייעוץ המשכנתא ולאחר מכן לשלם מחיר יקר במאות אלפי שקלים על ריביות שיכלו להיחסך באמצעות ניהול משא ומתן מקצועי. בבחירת יועץ משכנתא צריך להקפיד על כמה נקודות. לטובתכם, ריכזנו אותם כאן. אז בואו נתחיל. 

 

מקבלים המלצות

פנו לקבל המלצות מחברים ובני משפחה על יועץ משכנתא מומלץ. חברים יגידו לכם את האמת גם אם הם לא היו מרוצים… בררו אצל חברים על יועץ המשכנתאות שסייע להם. יהיו שמות שיחזרו על עצמם אך אתם תערכו רשימה עם כל היועצים המומלצים וכך תתחילו לסנן מביניהם את המתאים ביותר. בשלב החיפושים תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של יועץ המשכנתאות ולהתרשם ממנו. תוכלו לבדוק את דירוגי הגולשים בגוגל ולהסיק מהן מסקנות.

לְקַבֵּל

מחפשים מקצועיות

יועץ משכנתא צריך להיות מקצועי, בעל הכשרה מוסמכת. על פי חוק אין שום פיקוח על ההסמכה של יועצי המשכנתאות בישראל. כל אדם יכול להחליט שהוא יועץ משכנתאות… לכן חשוב לבדוק שהיועץ אליו אתם פונים הוא בעל ידע מקצועי והוא למד במקום מוסדר. קחו בחשבון שלא כל יועץ שעבר הכשרה מסודרת הוא יועץ מומלץ, אך זהו נתון חשוב לבדיקה.

 

לא מוותרים על וותק בתחום

לא דומה עבודה של איש מקצוע בעל וותק וניסיון בתחום לאיש מקצוע חסר ניסיון וידע יישומי בשטח… חפשו יועץ משכנתאות בעל ניסיון עשיר בתחום. אחד שלא יבהל מעניינים מורכבים או מבעיות שעלולות לצוץ. אף אחד לא רוצה להיות שפן ניסיון…

 

יועץ משכנתא מתאים לצורך

ישנם סוגי משכנתאות שונים. לא כל יועץ משכנתא ידע לטפל ביעילות בכל סוג משכנתא. אם אתם לוקחים לדוגמא משכנתא לבנייה עצמית, חפשו דווקא יועץ בעל מומחיות בתחום הספציפי.

 

שירות זמין ואדיב

אף אחד לא רוצה להרגיש שעושים לו טובה בכך שמטפלים בתיק המשכנתא שלו… חפשו יועץ משכנתאות ממנו תוכלו לקבל שירות אדיב וזמין. בררו מה כלול בשירות למניעת אי נעימויות.

שירות אדיב

מחיר השירות

אין שום פיקוח על מחירי הייעוץ. ולכן, כדאי לברר אצל היועצים השונים לגבי המחיר. יחד עם זאת בדקו מה המחיר כולל. ישנם יועצים שמפצלים את השירות, מפחיתים ממנו וגובים תשלום נוסף על כל שירות משלים… ישנם מחירים מקובלים בשוק, בררו שהיועץ המומלץ גובה מחיר הגיוני וסביר בהתאם לנתונים.

 

אינטואיציה פנימית

הקשיבו לקול הפנימי שלכם. אין סיבה שתלכו לאיש מקצוע שאתם לא מתחברים לאישיות שלו. לכל אחד יש תחושה פנימית, הקשיבו לתחושה שלכם. אין כמו לעבוד עם יועץ מקצועי שהוא "בראש" שלכם.

 

לסיכום

בבחירת יועץ משכנתאות צריך לחפש אחר מישהו מקצועי, בעל ניסיון עשיר, אך יחד עם זאת חשוב לבדוק עד כמה הוא מתאים לטיפול בתיק המשכנתא הנוכחי כפי שסיכמנו כאן.

יוֹעֵץ

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם