איך לבחור את הסוכך שהכי מתאים למרפסת שלך – בתקציב נמוך

אם אתם מחפשים פתרון לסגירת המרפסת שלכם שתעזור לכם להגן על המרפסת שלכם גם משמש, גם מגשם וגם תיתן לכם תחושת פרטיות, סוכך למרפסת

הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.

הסוכך יעמוד כל איתני הטבע ובכל תנאי מזג האוויר ויעזור לכם ליהנות מהמרפסת שלכם בכל ימות השנה.

אולם, מדובר במוצר יקר שיכול להגיע לכמה אלפי שקלים, לכן בואו לקרוא איפה ניתן לחסוך.

 

מגוון של עיצובים

ישנם מספר סוגים של סוככים למרפסות. סוכך מסך, מרקיזה (סוכך מעוגל), סוכך קבוע או סוכך זרועות. לכל אחד מהם עלויות אחרות ויתרונות וחסרונות. כמובן שלכל מרפסת מתאים סוג של סוכך אחר וכדאי להכיר את כולם לפני שבוחרים כדי להיות בטוחים שבחרתם את הסוג הטוב ביותר עבורכם.

 

גודל

ככל שתצמצמו בגודלו של הסוכך, כך המחיר יהיה נמוך יותר. מעבר לכך שבדרך כלל משלמים לפי מטר על הבד, לפעמים כאשר הסוכך גדול יכולה להיות גם תוספת על התקנה שלוקחת יותר זמן. במידה ואתם רוצים לחסוך בעלויות, נסו לצמצם כמה שניתן את הגודל שתרצו וחשבו היכן אתם יכולים להסתדר ללא סוכך.

 

מחיר ההתקנה

לפני שתקנו מחברה מסוימת את הסוכך שלכם, בררו על מחיר ההתקנה שלו. יכול להיות שבחברה אחת יציעו לכם מחיר הרבה יותר גבוה מחברה אחרת, וזה ממש לא אומר שהם יותר מקצועיים מאחרים. חפשו אחר חברה שמציע שירותי התקנה במחיר מוזל יחסית לאחרים עם המלצות וניסיון ותוכלו לחסוך גם פה כמה שקלים.

 

נראות

מכיוון שמדובר בסוכך למרפסת הפרטית שלכם, אין לכם צורך בסוכך ממותג או בעיצוב חדשני. לכן, כדאי לחפש סוככים בעיצובים פשוטים יותר שיהיו בדרך כלל גם זולים יותר.

 

תוספות לסוכך

לסוככים רבים ישנן תוספות טכנולוגיות שונות שעוזרות לשמור עליו אך גם מיקרות מאוד את המחיר. אם אתם מעוניינים להוזיל את מחיר הסוכך, שימו לב שהמחיר שלו לא כולל גם תוספות שאתם יכולים להסתדר בלעדיהן כמו מנוע חשמלי שמעלה ומוריד את הסוכך.

 

סוג הבד

מרכיב נוסף שחשוב שתכירו בסוכך שלכם, שמשפיע גם על האיכות שלו וכך גם על המחיר, הוא הרכב הבד של הסוכך. ככל שהבד איכותי יותר גם המחיר עולה אך כמובן שגם ההגנה של הסוכך מפני מזג האוויר טובה יותר. למשלף אם אתם מחפשים סוכך למרפסת בעיקר בשביל ימי הקיץ עבור הגנה מהשמש, תוכלו לבחור בבד שלא מבטיח לכם הגנה מגשם וכך להוזיל את המחיר.

 

אפשר לחסוך כשקונים סוכך

הסוכך למרפסת שלכם לא חייב להיות יקר. כן, יש דברים שלא כדאי להתפשר עליהם כמו איכות, התקנה וגודל הסוכך כדי לא לשלם על זה ביותר אחר כך, אבל בהחלט יש מקומות אחרים שניתן לחסוך בעזרתם עלויות.

סוכך אדום

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם