איך לקנות דירה באשדוד עם משכנתא

 לקנות דירה זה סיפור לא קטן, מדובר בהתחייבות כלכלית ארוכת טווח ולבחור את המשכנתא במסלול הנכון זה חלק קריטי בעתידכם הפיננסי.

דירות באשדוד מבוקשות היום יותר מתמיד ולכן אתם צריכים להתנהל חכם ולא להיות פזיזים.

רכישת דירה היא הרבה מעבר לצבירת וגיוס ההון הראשוני אלא גם הבנת התהליך התקבולים והתשלומים וכיוצא בזה.

לכן ארגנו לכם את הנקודות החשובות שיש לדעת לפני שהולכים לרכוש דירה באשדוד.

איך לקנות דירה באשדוד עם משכנתא

לבדוק את הנכס

לפני שמשקיעים ונכנסים למסלול ארוך שנים של משכנתא צריך לבדוק טוב טוב במה אתם משקיעים. היום אם תראו דירה למכירה באשדוד תהיו בטוחים שכנראה מדובר בעסק משתלם. אשדוד מזנקת באחוזי התשואה שלה, מחירי הדירות רק עולים ועולים והעיר בהתפתחות מהירה בתחומי העסקים הפנאי הבריאות והתיירות. אז אם החלטתם שזה המקום בשבילכם הגיע זמן לרכוש דירה, לפני שיהיה יקר מידי.

 

מה זה בכלל משכנתא

משכנתא היא ההלוואות הכי גדולות שרוב המשפחות בישראל נקלעות אליה. הסכום הממוצע להלוואה שכזו נע בין 600 ל – 700 אלף שקלים והוא לרוב מתפרס על תקופה של עשר שנים ומעלה. המערכת הבנקאית בכלולתה דיי תלויה באופן משמעותי בשוק המשכנתאות. האינטראקציות הללו בין הלקוח לבנק מניעות את המנועים הכלכליים ומכניסות עוד ועוד כסף לשוק עם מחירי דירות כל כך גבוהים רוב המשפחות לוקחות משכנתא, אין מה לפחד זה עסק פיננסי שלרוב משתלם פשוט צריך לעשות אותו נכון.

 

מה חשוב לדעת בלקיחת משכנתא

קודם כל יש כמה ערוצים וסוגים של משכנתאות. כאלה שמחזירים רק ריביות לתקופה מסויימת ואז את הקרן, ויש משכנתאות שהפוך. צריך להבין לעומק את משמעות של משכנתא צמודת מדד וקבועות. לפעמים על הנייר משכנתא צמודת מדד נראית זולה ואטרקטיבית אבל צריך להבין שיש בה סיכון כי הריביות בשוק עלולות להשתנות. משכנתא נכונה היא כזו שמתאימה להכנסה השוטפת של המשפחה, מחושבת נכון עם הצריכה הבסיסית וכזו שתוכלו לעמוד בה מידי חודש מבלי לרדת ברמת החיים.

 

ייעוץ השקעות ומשכנתאות

גם לאנשים עם רקע והשכלה כלכלית לא תמיד יש את הכלים להבין ולחשב נכון את התקבולים והתשלומים שבאים עם מסלולי המשכנתאות השונים. יש אנשים מתמקצעים בתחום ותמיד נשארים מעודכנים על תזוזות השוק, יש להם גם את הידע לנבא בסבירות דיי גבוה את עתידו של שוק הכסף. כל אלה הם קריטיים יכולים להיות מאוד מועילים עבורכם בבחירת המסלול. רוב האנשים היום מתייעצים עם יועץ משכנתאות מקצועי אבל חשוב לזכור שגם זה יעלה לכם.

 

טעויות נפוצות

לקיחת משכנתא עבור רכישת דירה באשדוד יכולה להיות מההחלטות הכלכליות הטובות ביותר שלכם בתנאי שלא תקפצו מעל הפופיק. הכל נורא מפתה ומלהיב אבל כדאי להישאר עם רגליים על הקרקע. קחו הלוואה שתוכלו לעמוד בה. והכי חשוב תתחדשו.

 

צרור מפתחות ובית

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם