איך לקנות דירה ללא הון עצמי

עד היום גרתם תמיד בכל מיני דירות שכורות? נמאס לכם מהמצב שבו אתם למעשה משלמים עבור בעל הבית שלכם את המשכנתא? אם כך, הגיע הזמן שתעשו את הצעד שעליו כולם חולמים ופשוט תיקנו לעצמכם דירה. תוהים איך עושים זאת? חוששים שלא תוכלו לעמוד בעניין הזה כי אין לכם הון עצמי? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

איך לקנות דירה ללא הון עצמי

השקעה משותפת, כי גם לכם מגיע

עד לפני מספר שנים זה בהחלט נכון היה שמי שלא היה לו הון עצמי לא באמת יכול היה להיכנס למגרש של הגדולים ולא יכול היה להשקיע בנדל"ן. עם זאת, היום זה כבר לא כך, שכן היום גם המודל של השקעה משותפת חדר לשוק. במסגרת השקעה כזאת כל אחד משקיע בהתאם ליכולות שלו וזה גם הרווח שלו מהנכס. כלומר, אם תשקיעו מהשווי של הנכס כ 50%, זה גם יהיה מה שתרוויחו כאשר הנכס יתחיל להרוויח. בצורה כזאת אתם לא צריכים שיהיה לכם הון עצמי מראש, שכן תוכלו פשוט לקנות את החלק היחסי בהתאם לכסף שכבר יש לכם. מדובר על מודל נהדר שבעזרתו לא מעט אנשים נכנסו לעולם ההשקעות בנדל"ן, אז למה שלא תבדקו את זה גם אתם?

 

נכסים להשקעה בוחרים בעזרת המומחים

אם כל מה שבאמת הטריד אתכם עד היום בנוגע להשקעות שונות בתחום הנדל"ן הייתה השאלה איך באמת בוחרים את הנכס הנכון, אתם לא לבד. רוב האנשים לא באמת מבינים הרבה בתחום הזה ולכן החדשות הטובות הן שיש למי לפנות. חברת השקעות נדל"ן היא כתובת נהדרת שאליה תוכלו לפנות ושממנה תוכלו לקבל שירות, אז למה לחשוב פעמיים? בחברות שעוסקות בהשקעות שונות של נדל"ן תמצאו לא רק אוזן קשבת אלא גם סיוע ממשי בבחירת הנכס המתאים ביותר עבורכם. לכן, למרות שתמיד תשלמו עמלה על שירותי תיווך כאלה ואחרים, אתם תראו שזה ישתלם לכם.

 

איך בוחרים חברה מובילה להשקעות בנדל"ן?

בין אם אתם חושבים על השקעות משותפות בתחום הנדל"ן כי ההון העצמי שלכם נמוך ובין אם אתם חושבים על כל השקעה אחרת בנדל"ן, טוב תעשו אם תבדקו למי אתם פונים. העניין הוא שתחום הנדל"ן בישראל זוכה להתעניינות רבה מזה שנים, מה שמסביר מדוע לא מעט מומחים מציעים לכם שירות בענף הזה. עם זאת, כאשר מדברים על תיווך נדל"ן ועל חברות מקצועיות שעוסקות בתחום הזה מדברים על נושא שהמומחיות הדרושה בו גדולה. לכן יש טעם לברר האם חברת השקעות הנדל"ן שאליה אתם עומדים לפנות מנוסה? האם אנשים שכבר נעזרו בשירותיהם של אותם מומחי נדל"ן ממליצים עליהם? כדאי להתעקש ולברר כל מה שאתם צריכים, כי אין ספק שחברת הנדל"ן שתעמדו לצדכם לכל אורך הדרך תשפיע על ההחלטות שתקבלו.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם