איך מפעילים את כרטיס פספורט קארד בנסיעה לחו"ל

מתכננים לטוס לחו"ל בקרוב? רגע לפני שתארזו את המזוודה ותספרו לכולם שאתם טסים, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יודעים איך להפעיל את כרטיס הפספורט קארד שלכם למקרה הצורך.

כדי לאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעשות זאת, הכנו עבורכם מדריך ייעודי שילווה אתכם צעד אחר צעד בהפעלת הכרטיס.

כך שנותר לכם רק לקרוא וליישם את ההנחיות הבאות:

איך מפעילים את כרטיס פספורט קארד בנסיעה לחו"ל

השלב הראשון – תוודאו שקיבלתם את הכרטיס

שמענו לא פעם על אנשים שטסו עוד לפני שקיבלו את הכרטיס. לכן, אנחנו מוכרחים לציין שהשלב הראשון והמקדים להפעלת הכרטיס כולל את קבלת הכרטיס. אתם צפויים לקבל אותו עד פתח הבית. מדובר בכרטיס שנראה ממש כמו כרטיס אשראי, אך למעשה, זו פוליסת הביטוח שלכם. קיבלתם את הכרטיס? מצוין. תעברו לשלב הבא.

 

השלב השני – תשמרו את הכרטיס במקום בטוח

אתם צריכים להתייחס אל כרטיס פספורט קארד ביחס זהה לכרטיס האשראי שלכם. עליכם לשמור אותו צמוד אליכם, במקום בטוח. ההמלצה שלנו היא לשמור אותו בצמוד לדרכון. בנוסף אל הכרטיס, אתם צפויים לקבל גם דף התקשרות. הוא עשוי להיראות לכם מיותר כעת, אבל הוא ישמש אתכם להמשך במקרה ויעלה צורך בטיפול רפואי. לכן, חשוב שתשמרו על דף זה גם כן. שימו לב, הכרטיס הינו רב פעמי. כך שלאחר שתפעילו אותו, אתם תוכלו להשתמש בו שוב ושוב בנסיעות הבאות שלכם לחו"ל, כך שייחסך מכם הצורך להנפיק כרטיס חדש ולהמתין להגעתו.

איך מפעילים את כרטיס פספורט קארד בנסיעה לחו_ל
איך מפעילים את כרטיס פספורט קארד בנסיעה לחו_ל

השלב השלישי – הפעלת הכרטיס

אם במהלך שהותכם בחו"ל תתעורר בעיה רפואית כלשהו שתדרוש טיפול דחוף, אתם תצטרכו להפעיל את הכרטיס. כדי לעשות זאת, אתם צריכים ליצור קשר עם החברה. כשקיבלתם את הכרטיס, הגיע אליכם גם דף התקשרות שהיה מצורף אליו. דף זה מצור, אל הכרטיס של ביטוח הנסיעות שלכם. אתם תוכלו ליצור קשר ונציג מטעם החברה ישמח להעניק לכם מענה.

 

מהן שעות הפעילות שבהן ניתן לקבל מענה?

לאחר שתפעילו את הכרטיס, אתם תצטרכו לדעת מהן שעות המענה. בטח תשמחו לשמוע שבפספורט קארד יש נציגים שמעניקים מענה זמין 24 שעות ביממה כ-7 ימים בשבוע. כך שאם תצטרכו ליצור קשר, לא תצטרכו לבדוק את הפרשי השעות בין היעד שבו אתם נמצאים אל הארץ, אלא תוכלו להתקשר בכל שעה שהיא.

 

פרטים שחשוב שתדעו לאחר הפעלת הכרטיס

לאחר שתפעילו את הכרטיס, אתם תוכלו, כחלק מתנאי הביטוח לפנות למרפאה או לבית החולים הקרובים אלייך. ראוי לציין כי הפנייה תיעשה בהתאם להנחיית הנציגים של החברה. אם יהיה צורך, ניתן יהיה גם לקבל הכוונה רפואית על ידי אחד מהרופאים של הביטוח, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

 

סיכום

אלו כל הפרטים שחשוב שתדעו על הפעלת כרטיס הפספורט קארד שברשותכם. כעת, אתם יכולים לצאת ולטייל בידיעה שאתם מוכנים לכל תרחיש.

כרטיסים מגנטים

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם