איך תוכלו לחסוך כסף בחתונה באמצעות חברת משלוחים

כולנו רוצים חתונה שהיא לא רק יפה ומרגשת אלא גם אטרקטיבית ובלתי נשכחת. לצורך כך אנו מגייסים את מלוא היצירתיות וחושבים על כל הדברים שיעשו הרבה ריגוש לאורחים שלנו. אז איך אפשר לחסוך כסף בחתונה? תרשו לנו לגלות סוד קטן: חברת משלוחים – זה כל מה שאתם צריכים

 

חתונה כמו בחלומות

אירוע החתונה שלנו הוא לרוב חד פעמי בחיינו. אירוע מכונן שממנו ואילך משתנים החיים בתכלית השינוי. שמגדיר מחדש את הסטטוס שלנו כמו את היומיום. יותר מכל, אירוע החתונה קושר אותנו יחד עם בחיר/ת ליבנו לכל החיים. אז כדי לחגוג את זה כמו שצריך אנחנו ממש רוצים שהחתונה שלנו תהיה כמו בחלומות.

 

מה החלום שלנו?

לכל אחד ואחת מאתנו יש חלומות לגבי החתונה. למשל, יש זוגות שחשוב להם קונספט עיצובי ייחודי לאולם ולרחבת הריקודים; יש החולמים על מוסיקה אקזוטית שונה וקסומה; יש שמעדיפים להפתיע את האורחים עם בר קוקטיילים אקטיבי או חולצות מודפסות עם תמונה של הזוג; ויש המעוניינים באטרקציות חדשניות דוגמת בלונים או בובות אלכוהול לחתונה.

 

איך אפשר לחסוך כסף?

בין אם מדובר בפרחים, חולצות או בלונים, אחת הסוגיות הקשורות בתחום של אטרקציות לחתונה היא סוגיית השינוע. כך גם אם נרצה להמם את האורחים עם קינוחים אקסלוסיביים שהוכנו עם התמונה של הזוג – לא משהו שכלול בתפריט של כל אולם…

לפני שבוחרים באטרקציה, הפתעה או פינוק מיוחד לאורחי החתונה שלנו, חשוב לבדוק ספקים שונים ולערוך השוואת מחירים. לפעמים אנו מעדיפים לבחור בספק היקר יותר כי הוא קרוב יותר לאולם החתונה ובכך מפסידים כסף רב, וחבל.

נשים לב שהתשלום לחברת משלוחים כמו רימון – https://www.rimon-delivery.co.il בלא מעט מקרים נמוך יותר מהפער בין אטרקציה יקרה וקרובה גיאוגרפית לבין אטרקציה במחיר זול יותר במקום מרוחק!

 

ומה אם אנחנו מעוניינים לחסוך גם בתפריט לחתונה?

אולמות אירועים רבים מציעים היום בחירה בין כמה רמות של תפריט, כאשר תפריט זול יותר עדיין יספק לכם את האולם עצמו. כך, יש זוגות שהתקציב שלהם מתאים רק לתפריט הזול יותר, אלא שאז יש חשש שאולי זה לא יספיק, אולי יש צורך להוסיף משהו. במקרה כזה, נוכל להוסיף משקאות, קינוחים או סלטים שאותם נזמין בנפרד, במחיר שיצא נמוך יותר מהתוספת הנדרשת עבור התפריט היקר. גם כאן חברת משלוחים תעשה לנו את עבודת השינוע.

אז לא תמיד חייבים להיות נעולים על אטרקציות שקרובות לאולם, לפעמים דווקא תשלום נוסף על משלוח יחסוף לנו כסף רב על ספקים יקרים! בכל מקרה כדאי להיות חכמים ולברר היטב מחירים. ואל תשכחו שחברת משלוחים יכולה גם לעזור לכם להוביל את כל המתנות מהחתונה עד הבית… העיקר שיהיה במזל טוב!

חברת משלוחים

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם