סוכן משכנתאות – איך תקדם את חשבון האינסטגרם שלך

סוכן משכנתאות עצמאי בתחילת דרכו הרוצה להשיג לקוחות, ייטיב לעשות זאת ברשתות החברתיות ובמיוחד באינסטגרם, שם יגיע לקהלים שונים ובמיוחד לזוגות צעירים שזקוקים למשכנתא.

המאמר יתאר איך ניתן לקדם את חשבון האינסטגרם.

סוכן משכנתאות – איך תקדם את חשבון האינסטגרם שלך

מי משתמש באינסטגרם?

על פי סקר שנעשה ב-2020 ישנם יותר מ-3 מיליון ישראלים שמשתמשים באינסטגרם ומתוכם יותר מ-2 מיליון משתמשים על בסיס יומי. על פי הסקר נשים משתמשות יותר באינסטגרם מגברים וטווח הגילאים של כל משתמשי האינסטגרם בארץ הפעיל ביותר הוא בין 25-34. זהו בדיוק טווח הגילאים בו אנשים רבים פונים כדי לקחת משכנתא עבור דירה ראשונה. אם בעבר היו מחפשים יועץ או סוכן משכנתאות באמצעות המלצות ממכרים או מקבלים ייעוץ לא אובייקטיבי מהבנקים, היום הפלטפורמה הטובה ביותר היא האינסטגרם. זהו המקום בו נמצא חתך הגילאים המתאים ביותר שבו ניתן להגיב, לחוות דעה ולקבל המלצות אונליין.

 

כיצד סוכן משכנתאות יכול לקדם את חשבון האינסטגרם שלו?

ישנם עסקים, בעיקר חברות גדולות שמפרסמים את השירותים והמוצרים שהם מוכרים באמצעות מובילי דעה ואושיות רשת. לפרסום כזה קוראים פרסום ממומן. בוחרים באדם שיש לו אלפי עוקבים, אלפי לייקים בהתאם לגיל ולמגדר הרצוי ומשלמים לו עבור הפרסום. אך לא לכולם יש כסף כדי לפרסם תכנים ממומנים ולכן הרבה משתמשים צריכים לחשוב על תכנים מקוריים ויצירתיים בסרטונים, בתמונות ובפוסטים שלהם, כדי לצבור כמה שיותר עוקבים ולקדם את העסק. רוב האנשים גם מתחברים לעסקים על פי מספר הלייקים שיש להם. אם למשל הם חשופים לעסק שיש לו אלפי לייקים, הם באופן אוטומטי יעשו לו לייק או יתחילו לעקוב אחריו כחלק מתופעת העדר. לפיכך, המטרה של סוכן המשכנתאות היא להשיג כמה שיותר לייקים. איך עושים זאת מבלי להתאמץ ומבלי להוציא הרבה כסף?

 

סוכני משכנתאות קונים לייקים

קניית לייקים בזול היא הדרך האפקטיבית ביותר בה ניתן לקדם את חשבון האינסטגרם. מדובר על כמות לייקים קבועה שניתן לרכוש כחבילה באמצעות אתר של ספק לייקים איכותי ולקבל על כל תוכן מספר לייקים דומה וגבוה. ככל שיהיו יותר לייקים כך התוכן יהיה יותר וויראלי. ביחד עם זאת, הלייקים צריכים לתת בוסט לסוכן המשכנתאות באופן מתון ובזהירות. אם האלגוריתם באינסתגרם מזהה שמדובר על לייקים מזויפים ממשתמשים לא פעילים או ללא חשבונות אינסטגרם, אזי לא יהיה קידום לתכנים. אם רוכשים לייקים מספק אמין שבוחר אותם מעוקבים פעילים ואמיתיים, האלגוריתם מזהה את האינטראקציה ומעלה את התכנים לעמודים הראשיים. כך יותר זוגות צעירים חשופים למה שיש לסוכן המשכנתאות להציע, עוקבים אחריו ובסופו של דבר הופכים ללקוחות שלו. במשך הזמן ולאחר שצוברים מספיק עוקבים וקהל לקוחות, התכנים יקבלו לייקים טבעיים מהעוקבים ולא יהיה צורך לקנות אותם. ההמלצה היא לנסות לרכוש לייקים בזול על תוכן אחד ולראות מה קורה.

 

מסך

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם