אימון עסקי – למי זה מועיל?

אימון עסקי עוזר בכל יום לבעלי עסקים להתמודד עם אתגרים עסקיים וגם עוזר להם לטפל בצורה שהיא יעילה וטובה יותר. אימון עסקי יכול להיות עבור עסקים שרק נפתחו, עסקים בינוניים וגם עסקים גדולים. אימון עסקי מתמד בשני תחומים עיקריים כמו: אימון אישי למנהלים, או אימון עסקי שעיקרו מתמחה בצמיחה של האדם. הנושאים שאימון עסקי מתמקד בהם הם: גיוון מקורות ההכנסה, ניהול זמנים, האצלת משימות ועוד. אז למי זה יכול להועיל? ומה ההבדל בין יועץ עסקי למאמן עסקי? 

 

מאמן עסקי עוזר להתמודד עם אתגרים

מאמן עסקי הוא אדם אשר מספק ייעוץ, פיתוח אישי או מקצועי והדרכה. אימון עסקי הוא שירות שיכול להתרחש גם באופן יחידני או בפורום קבוצתי, כמו צוות עובדים למשל. המאמן עסקי עוזר לפתח ולמצוא את הפתרונות האישיים לכל אחד מהמתאמנים ומתאים אותם לתוצאות והמטרות העסקיות שאותן רוצים להשיג. המטרה של המאמן הוא לספק הדרכה וגם לספק רעיונות בכדי להגיע להצלחה וגם לשפר את התכונות והכישורים האישיים של המתאמן.

 

ההבדל בין יועץ עסקי למאמן עסקי

יועץ עסקי מייעץ לחברות לגבי השירותים שכדאי להם להשתמש וגם מספק מענה עבור אסטרטגיה נוכחית. מאמן עסקי הוא יותר אישי והוא עוזר להם בשיפור מערכי הכישורים שלהם ובכל מה שקשור אל מוסר העבודה שלהם. ברוב הפעמים יועץ מתייחס למישהו שיש לו מומחיות בתחום מסוים והוא נשכר על ידי מישהו אחר כדי להציע את המומחיות שיש לו.

מאמן בדרך כלל הוא אדם שעוזר לאנשים בתהליכים כמו אימון קריירה, שינויים, אימון עסקי וגם התפתחות אישית וצמיחה. יועצים עסקים יציעו עצות אובייקטיביות והם יוכלו לסייע בניתוח של אתגרים שיכולים לגרום למנוע מעסקים מסוימים לעמוד ביעדים שלהם. מאמנים עסקיים מייעצים בעיקר צורת החשיבה ופועלים בעבודה או בתפקידים אחרים מחוץ לעבודה ותומכים בתהליכי שינוי.

 

אימון עסקי – למי זה יעיל

אם אתם חושבים שאימון עסקי יכול להתאים לכם אך אתם לא ממש בטוחים, כנראה שאתם לא שואלים את עצמכם את השאלות הנכונות בכדי לדעת. חשוב להיות אמיתיים עם עצמכם ולשאול כמה שאלות חשובות שתוכלו לקבל מושג לגביי ההתאמה שלכם לאימון עסקי.

השאלות שתוכלו לשאול הם: האם אני רוצה להגדיל את הכישורים שלי? האם אני מרגיש תקוע? האם חסר לי מידע בנוגע למקצוע שלי ואני זקוק למידע נוסף? מה הן המטרות שלי? האם הן תואמות לפעילות שאני עושה עכשיו? אם עניתם על חלק מהשאלות לפחות, אז יש בהחלט טעם להשקיע בתחום ולהתפתח אתו.

 

לסיכום

אימון עסקי עוזר בכל יום לבעלי עסקים להתמודד עם אתגרים ושינויים בצורה שהיא יציבה ועמידה תוך כדי ליווי לתוצאות טובות ומקסימליות. אימון עסקי עוזר להתגבר על מצבים נוכחים וגם עוזר לכם בצורה פרקטית לארגן את החיים ולשפר את המיומנות האישית שלכם.

אימון עסקי

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם