ארבעה יתרונות בייעץ מקצועי בחברת אג'נדה פיננסים

חברת אג'נדה מתמחה בגיבוש פתרונות בתחום הפנסיה, ניהול פיננסי וחיסכון. החברה בעלת ניסיון רב בעבודה מול בתי ההשקעות וחברות הביטוח ומספקת שירותי ייעוץ לחוסכים שיכולים להבטיח ניהול אפקטיבי של כלל החסכונות ומקורות ההון שברשותם.

במאמר זה נעסוק בארבעה יתרונות של ייעץ מקצועי של החברה, אובייקטיביות, ידע מקצועי, ניסיון מול החברות הגדולות ושירות אישי הכולל הכרות עמוקה של כל לקוח וצרכיו.

 

יתרון ראשון – נקי מאינטרסים

היתרון הראשון של ייעץ מקצועי של אג'נדה הוא שהוא אובייקטיבי לחלוטין ונמצא לצידו של הלקוח בלבד, על מנת לספק לו ייעוץ נקי מאינטרסים. ליועצים של אג'נדה אין אינטרס משותף עם חברות הביטוח ולכן הם יכולים לסייע ללקוחות לעשות סדר בנכסיהם בתמורה לשכר טרחה. חשוב להבין שבטווח הארוך, ההוצאה על שירותי ייעוץ של אג'נדה פתרונות פיננסים תשתלם.

 

יתרון שני – ידע מקצועי

בישראל הנושא של חינוך פיננסי לוקה בחסר. רבים אינם מבינים את החשיבות של הידע לגבי אורח חיים כלכלי נכון וחיסכון עתידי. גם בנושא הביטוחי והפנסיוני, מרבית האנשים נוטים שלא להתעמק בכיסויים ובחסכונות שלהם עקב רתיעה טבעית. היתרון של ייעץ מקצועי של אג'נדה הוא בהנגשת המידע והידע ללקוחות וביצוע תכנון וליווי מקיף לתיק הביטוחי והפנסיוני שלהם.

הידע המקצועי של היועץ כולל הבנה מעמיקה לגבי אפשרויות החיסכון השונות, היבטי המס הקשורים וכיצד ניתן להביא למקסום החיסכון העתידי. הידע נוגע, הן לנושא התיק הביטוחי ומניעת רכיבי ביטוח כפולים ומיותרים של החוסך ומשפחתו והן לאפיקי החיסכון וההשקעה המניבים ביותר לטווח הארוך. התנהלות נכונה כיום יכולה להבטיח קיום בכבוד לכל החיים.

 

יתרון שלישי – ניסיון מול החברות הגדולות

ייעץ מקצועי בחברת אג'נדה מנוסה בהתנהלות מול חברות הביטוח והפיננסים ובאופן שבו ניתן להשיג עבור כל לקוח תנאים מיטביים. היועץ מבין היטב את המשמעויות הכלכליות של דמי הניהול בחיסכון הפנסיוני ותיקי השקעות אחרים ויודע לעמוד מול חברות הביטוח ולהפחית את דמי הניהול השונים למינימום. הדבר מאפשר למקסם את החיסכון של הלקוח בטווח הארוך.

 

יתרון רביעי –שירות אישי

יתרון נוסף של היועץ של אג'נדה הוא במתן שירות אישי לכל לקוח בהתאם למאפייניו האישיים. חשוב כאשר מתכננים את העתיד הכלכלי לקחת בחשבון את צרכי המשפחה, סגנון החיים ולנהל את העתיד הפיננסי בתוכנית ברורה. במסגרת השירות האישי, ניתן לבנות תוכנית עתידית מותאמת הכוללת אפיקי חיסכון, השקעה וביטוח שייתנו מעטפת מותאמת לעתיד כלכלי בטוח.

 

ייעץ מקצועי לעתיד כלכלי

לסיכום, במאמר זה הצגנו את חברת אג'נדה ותחום פעילותה ועבודתה. הרחבנו לגבי ארבעה יתרונות של קבלת שירות וליווי מייעץ של החברה, אובייקטיביות, ידע, ניסיון ושירות אישי.  הליווי המקצועי של החברה יכול לעשות סדר בתחום הפיננסי כולו ולחסוך כסף רב בטווח הארוך. היום יותר מתמיד חשוב להבטיח את היכולת לשמור על איכות חיים ורמת חיים גבוהה גם לעתיד.

ניהול פיננסי

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם