האם יש הבדל בין ביטוח נסיעות לחופשת סקי לבין חופשה רגילה

אתם נוסעים בפעם הראשונה בחייכם לחופשת סקי באיטליה? בצרפת? או אולי ביעדים אחרים? אם כך, ברור שתרצו גם לעשות ביטוח לקראת הנסיעה הזאת. תוהים האם זה הולך להיות יקר יותר מאשר ביטוחים שתעשו לנסיעות אחרות? כל התשובות לפניכם.

האם יש הבדל בין ביטוח נסיעות לחופשת סקי לבין חופשה רגילה

מה בפועל משפיע על עלות הפוליסה?

כשחושבים על ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב להבין שיש כמה גורמים שישפיעו בסופו של דבר על עלות הפוליסה, ואחד מהם זו כמובן השאלה מה מטרת הנסיעה שלכם. כלומר, האם אתם נוסעים לטיול בעיר אירופאית כזו או אחרת? או שאולי אתם נוסעים לחופשת סקי או לחופשה שכוללת ספורט אתגרי אחר? חשוב שתבינו: ככל שהסיכון בנסיעה שלכם נחשב גדול יותר מבחינת חברת הביטוח, כך המחיר שתשלמו על הביטוח יהיה גבוה יותר. כמו כן, כמובן שיש עוד נתונים שיכולים להשפיע על גובה הפוליסה, כמו לדוגמא: בני כמה אתם ביום הנסיעה? האם מדובר על אישה בהריון? האם מדובר על גבר שיש לו מחלות רקע? האם אתם מעשנים? כל הנתונים האלה, ועוד רבים אחרים, יכולים להשפיע על עלות הפוליסה ולכן זה טבעי שכל אחד מאתנו ישלם מחיר אחר.

 

האם כל חברות הביטוח מומלצות?

התשובה היא כמובן לא. זה לא משנה אם אתם מחפשים את המקום המושלם שבו תוכלו לעשות ביטוח לנסיעת סקי או שאתם רוצים לעשות כל ביטוח נסיעות אחר. מה שברור זה שצריך לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים, כי אין ספק שמגיע לכם לקבל את הטוב ביותר. זה אומר שצריך לברר שאתם בוחרים חברה עם ניסיון, עם וותק ועם מוניטין בתחום. אומנם זה נכון שלא תרצו להגיע למצב שבו אתם מפעילים את הביטוח כי קרה משהו, אך אין לדעת מה באמת יקרה במהלך הנסיעה שלכם. לכן חשוב לבחור חברה אמינה שבאמת תיתן לכם שירות מוצלח ברגע האמת. זו גם הסיבה שבגללה צריך לברר האם החברה עובדת 24/7 או שיש זמנים שבהם פשוט לא תוכלו לקבל מענה.

 

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?

עוד נקודה שכדאי להיות ערים לה, זו השאלה מה באמת כלול בביטוח. אתם לא רוצים להגיע למצב שבו הייתם בטוחים שיש סעיף מסוים בביטוח אך בפועל הוא לא קיים. לכן, אם אתם יכולים לקחת את זמן ולעבור על כל סעיפי הפוליסה מראש, זה מומלץ. כך תוכלו להיות בטוחים שלא מחכות לכם הפתעות לא נעימות ושאפילו הציוד שלכם, אם תבחרו, יהיה מבוטח. היום חברות הביטוח מציעות פוליסות מאוד רחבות ומקיפות גם למי שנוסע לחו"ל, אז למה לוותר על זה? הכיסוי שתקבלו בעת צרה יכול להציל לכם את החיים ולכן ברור מדוע החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל היא כה גדולה.

איש עושה סקי

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם