אופק המרכז לזכויות בע"מ – לשמור על ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות יבטיח כי לאחר תאונה, תוכלו לקבל פיצוי כספי בדמות קצבה חודשית. במאמר נסקור את הנושא לעומקו, ונספק לכם פרטים אשר יאפשרו לכם להגיש בעת הצורך תביעה לצורך קבלת קצבה במסגרת ביטוח תאונות אישיות.

אופק המרכז לזכויות בע"מ - לשמור על ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות – מה חשוב לדעת בנושא?

ביטוח תאונות אישיות הינו רכיב משמעותי מפוליסת הביטוח, והוא נרכש במסגרת פוליסה אותה רוכשים מחברת הביטוח. בעת רכישה של פוליסת ביטוח הנוגעת לביטוח תאונות אישיות, יש לוודא את היקף הפיצוי אותו תקבלו במידה תיקלעו לתאונה – בעבודה, בבית, ברחוב, ברכב או בזמן שהותכם בחו"ל, וזאת משום שכל תאונה ולו הקטנה ביותר יכולה להוביל לאובדן כושר עבודה, קבלת טיפולים רפואיים מקיפים וכן תקופת התאוששות בה לא תוכלו לעסוק במקצוע שלכם, או לכלכל את עצמכם ואת בני המשפחה. חשוב לציין בנקודה זו כי כל חברת ביטוח מציעה למבוטחיה הרחבה לביטוח תאונות אישיות, כאשר ניתן לבצע רכישה של מגוון הרחבות הכוללות בין היתר כיסוי מורחב בגין נכות תעסוקתית, כיסוי בעבור ספורט אקסטרים ועוד, כאשר במרבית פוליסות הביטוח ניתן לצרף את בת או בן הזוג, וכן ילדים עד גיל 17.

איש עם קביים

רוכשים ביטוח תאונות אישיות? בדקו היטב את גובה הכיסוי

כאמור, רכישה של פוליסת ביטוח תאונות אישיות הינה רכיב בפוליסה אשר חיוני לכל אחד ואחת, אולם בעת רכישה חשוב מאוד להקפיד ולקרוא את האותיות הקטנות,בכל הקשור לגובה הפיצוי אותו תקבלו. גובה הפיצוי משתנה מחברת ביטוח אחת לשנייה, הליך תביעה אל מול חברת הביטוח לצורך קבלת פיצוי וקצבה חודשית הינו תהליך מורכב אשר מחייב על פי רוב יצירת קשר עם חברה מקצועית, כחלק מאינטרסים כלכלים המניעים את חברות הביטוח למנוע את קבלת הפיצוי במלואו, ולעיתים גם דחייה על הסף של התביעה, בטוענות שונות אשר מצריכות הגשת ערער או טיפול נוסף. גם הטעות ולו הקטנה ביותר במילוי הטפסים עשויה להוביל לדחיית התביעה, ולכן הקפדה על מילוי פרטים הינה קריטית לצורך הגשת תביעה וקבלת פיצוי. באמצעות אופק המרכז לזכויות בע"מ תוכלו לקבל את המענה הנדרש, תוך שימת דגש על תהליך הנעשה בשקיפות ומלאה ואשר נועד להבטיח את קבלת הקצבה החודשית מחברת הביטוח.

אופק המרכז לזכויות בע"מלשמור על ביטוח תאונות אישיות

אופק המרכז לזכויות בע"מ הינו מרכז מוביל בתחומו אשר הוקם מתוך מטרה לתת מענה לקהל המבוטחים, לצורך הגשת תביעה וקבלת קצבה חודשית. לקבלת פרטים נוספים, לחצו על הלינק הבא –  אופק המרכז לזכויות בע"מ בקרו בכתבה.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם