איך למצוא את כל הדילים לביטוח שלכם?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח הכרחי על מנת להיות מכוסים עקב מחלות, פציעות ואשפוזים. מלבד זאת הביטוח כולל גם פרמטרים נוספים שיכולים לחסוך לכם הרבה כסף. איך אפשר למצוא את הדילים הטובים ביותר לביטוח שלכם – על כך במאמר הבא.

 

מדוע צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח המגן על הנוסעים בכל סוג של טיול בעיקר מבחינה רפואית. מדובר על ביטוח לצורך בדיקות רפואיות, טיפולים, אשפוזים ומרכיבים נוספים כמו כבודה, ספורט אתגרי, איתור וחילוץ, מגן קורונה, ביטול או קיצור נסיעה, צד ג', הרחבות רפואיות על מצב רפואי קיים, הרחבת הריון, ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב, ביטוח על מחשב נייד, טלפון נייד ומצלמה, סקי וספורט תחרותי.

לא כל הסעיפים כלולים בביטוח הנסיעות הבסיסי ויש לבחור מהם הכיסויים הדרושים לנוסעים בהתאם לאופי הנסיעה שלהם ומטרות הטיול. למשל, תרמילאים יהיו חייבים לעשות ביטוח איתור וחילוץ, נשים בהריון יצטרכו ביטוח המכסה נושא זה, קשישים ואנשים עם מחלות קיימות יהיו חייבים להוסיף כיסוי על החמרה וכן הלאה.

 

איך מוצאים את הביטוח האופטימלי?

כדי למצוא דיל טוב של ביטוח נסיעות יש לבצע השוואת ביטוח לחו"ל. הדרך היעילה ביותר היא להיכנס לאחד מאתרי השוואות מחירים בין הביטוחים השונים ולקבל הצעה זולה שמתאימה לנוסעים מבחינת אופי הטיול וגילם. אומנם ניתן להתקשר לכמה חברות ביטוח ולבצע השוואה בטלפון, אך באתרים מסוג זה ההשוואה נעשית באופן אוטומטי ומהיר וכל שעליכם לעשות הוא להכניס נתונים מסוימים.

מדובר על נתוני גיל, יעד הנסיעה, תאריכי הנסיעה, הצהרה על מצב רפואי קיים ובחירת סעיפי הפוליסה המורחבים שאינם נכנסים בפוליסה הבסיסית. כדי לקצר עוד יותר את התהליך ניתן להתמקד בביטוחים עבור גיל הזהב, משפחות, נשים בהריון, תרמילאים, סטודנטים ועוד.

 

בין אלו חברות ביטוח משווים את הדילים?

לאתרי השוואת ביטוחים לחו"ל יש מידע עדכני של חברות הביטוח הגדולות ביניהן כלל, מנורה מבטחים, הפניקס, הראל, פספורט כארד או מגדל. ניתן גם לקבל הצעה מקופת החולים או דרך כרטיס האשראי, אך מדובר על כיסויים מינימליים שאינם תמיד מטיבים עם המבוטחים.

 

למה צריך לעשות השוואה בין חברות הביטוח?

הסיבה להשוואה בין חברות הביטוח נועדה לא רק להוזיל את עלויות הביטוח אלא גם להעניק את הכיסוי הטוב ביותר ועלויות השתתפות עצמית נמוכות. הכיסוי בזמן נסיעה צריך להיות מקסימלי על מנת שהנוסעים לא ימצאו את עצמם משלמים אלפי שקלים על הטסה רפואית או איתור וחילוץ למשל.

ישנם גם מקרים בהם יש לקצר או לבטל את הנסיעה כמו מצב רפואי של הנוסעים או אשפוז של קרוביהם מדרגה ראשונה ולכן חשוב לבחור בחברה המעניקה על כך ביטול מלא. לסיכום, ככל שתבצעו השוואה בין יותר חברות ביטוח, כך תקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר.

דילים לביטוח שלכם

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם