האם ההשקעה בסלוניקי מניבה תשואה גבוהה?

שוק הנדל"ן במדינת ישראל רותח, מחירי הדירות ממשיכים לעלות ולטפס, ולא נראה שיש מי שיכול למתן את המצב או להוריד את מחירי הדירות. במקביל, לא מעט ישראלים הבינו שהשקעה בנדל"ן היא אחת ההשקעות החכמות והמשתלמות ביותר בטווח הארוך, כזו שתוכל לסדר אותם בהמשך החיים.

אבל יש לנו בעיה, רוב הישראלים לא יכולים להשקיע בנדל"ן בארץ בגלל מחירי הדירות המטורפים. מסיבה זו ישנם לא מעט ישראלים שבוחרים להשקיע את הכסף שלהם בנדל"ן בחו"ל. יצאנו לבדוק עבורכם את אחד מיעדי ההשקעות החמים של השנים האחרונות – העיר סלוניקי.

 

סלוניקי

סלוניקי נחשבת לעיר הבירה של אזור צפון יוון, והיא נחשבת לעיר שמאפשרת השקעות נדל"ן משתלמות מאוד. ישנם שלל אפיקי השקעה אפשריים בעיר: דירות להשקעה, בתי נופש, מגורי סטודנטים, ועוד. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שבו תבינו למה כדאי להשקיע בסלוניקי.

סלוניקי

קרבה

כפי שאתם בטח יודעים, ואולי כירים גם באופן אישי, לא מעט ישראלים פונים לנתיב של השקעות נדל"ן בארה"ב. אין ספק שמדובר על תחום קורץ ומבטיח, אבל יש בו בעיה אחת מרכזית: המרחק. טיסה לארצות הברית היא סיפור די יקר שגם לוקח לא מעט זמן.

כדי להשקיע בנדל"ן באצות הברית אתם חייבים למצוא איש קשר אמין שיסגור עבורכם את כל הפינות ויטפל בבעיות שצצות. סלוניקי לעומת זאת קרובה מאוד ותוכלו לטפל ישירות ולהשגיח באופן בלתי אמצעי על כל מה שקורה עם הנכס.

 

תשואת השקעות בסלוניקי

כמו בכל השקעה אחרת, גם בהשקעה בנדל"ן בסלוניקי אנחנו רוצים להבטיח תעצמנו תשואה גבוהה עד כמה שאפשר, ולא להמר על סכומי כסף גדולים מאוד שעבדנו קשה עבורם. אספנו כאן בשבילכם כמה נתונים שיסייעו לכם להבין את הפוטנציאל העצום של סלוניקי.

ראשית, מחירי הנדל"ן בכל יוון נמצאים בעלייה מתמדת בשנים האחרונות. ב-3 השנים האחרונות מחירי הדיור ביוון עלו ב- 16.7 אחוז. בעיר סלוניקי עצמה העלייה היתה חריפה עוד יותר, ובמהלך 2021 מחירי הדירות בעיר עלו ב- 8 אחוז. הנתונים מראים על פוטנציאל תשואה משמעותי ביותר.

 

תיירות

מלבד הנתונים היבשים והמספרים, ישנם כמה תחומים שמבטיחים את הצמיחה וההתפתחות של סלוניקי. העיר מהווה מוקד תיירותי משמעותי מאוד. יש בה חופי ים יפהפיים, מוזיאונים ואתרים היסטוריים מעניינים, אטרקציות תיירותיות פופולריות, וכמובן אזורי בילויים.

תיירות

סטודנטים

בעיר ממוקמות שתיים מהאוניברסיטאות שנחשבות לטובות ביותר בכל האזור. לאוניברסיטאות הללו מגיעים בכל שנה עשרות אלפי סטודנטים, מה שאומר שיש לא מעט ביקוש למגורים ברחבי העיר. כמו שאתם בטח יודעים, אוניברסיטה מהווה גורם צמיחה והתפתחות משמעותי מאוד במרקם העירוני, ואין ספק שמבחינה זאת סלוניקי היא הבטחה משמעותית.

 

סיכום

העיר סלוניקי מציעה לשואה די גבוהה למשקיעי הנדל"ן. חוץ מזה יש לה את יתרון הקרבה, וכמובן את פוטנציאל הצמיחה הגבוה שמסייעים להחלטה איפה להשקיע.

תשואה של סלוניקי

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם