האם נדל"ן זו השקעה טובה ומניבה

אין ספק כי עבור רבים וטובים כמוכם, השקעה בנדלן יכולה להניב רווחים ותשואה לא רעה בכלל.

יחד עם זאת, השקעות נדל"ן גם מחייבות לא מעט ידע, אופי יזמי ותכנון ההשקעה בטווח הקצר והארוך.

בואו נדבר על כל זה.

מתכננים לרכוש נכס למטרת השקעה? אולי בכלל רוצים לרכוש קרקעות? כך או כך, אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם לתכנן נכון את ההשקעה שלכם. בפועל, כמעט בטוח שתצטרכו סיוע מקצועי מאת מומחים פיננסיים, מומחי יזמות ועוד. רוב האנשים יבחרו לקבל סיוע מאת בית השקעות מקצועי, אבל זוהי אינה חובה. אם אתם מרגישים שעדיף לכם לקבל סיוע מאנשי מקצוע-פיננסיים עצמאיים, זו גם אפשרות. ומה לגבי קורסים אינטרנטיים להשקעות נדל"ן? ובכן, אם הקורסים מועברים אליכם מאת מקור מהימן ומקצועי, זו היא אכן גם אפשרות מסוימת.

האם נדל"ן זו השקעה טובה ומניבה

השקעות נדל"ן, לוקיישנים מומלצים להשקעות ומה שבין לבין

בין אם אתם מעוניינים לקבל תשואה גבוהה במיידית, או שמא אתם רוצים להנות מתשואה גבוהה בטווח הארוך, השקעות נדל"ן הן אופציה אפשרית. אתם יכולים לרכוש קרקע, להשביח אותה ולמכור אותה במיידי (יחסית). ברוב המקרים, תצטרכו להעביר את הנכס שיפוצים כאלו ואחרים שאורכים שבועות עד חודשים, אולי גם יותר.

יחד עם השקעות בקרקעות, יהיה אפשרי גם להשקיע בנכסים כאלו ואחרים, מיזמים של יזמים, פטנטים שונים ועוד. וכשאתם מחפשים אחר השקעות בתחום הנדל"ן, אתם ודאי תתלבטו בין השקעות בארץ להשקעות בחו"ל. ובכן, מה באמת כדאי, השקעות נדלן בארץ או השקעות נדלן בחו"ל?

 

השקעות נדל"ן בארץ והשקעות בחו"ל

אם יש לכם הון עצמי להשקעות בנדל"ן, ודאי אתם מתלבטים בין השקעות מקומיות להשקעות מעבר לים. על פי חברות כמו פמילי אופיס למשל, ההשקעה בחו"ל כמעט תמיד תצריך ניהול מקיף. לעומת זאת, השקעה מקומית בישראל תהיה הרבה יותר פרקטית וקלה לניהול.

אם אתם מתכננים השקעה בנדל"ן בחו"ל, כמעט תמיד אתם תצטרכו אנשי קשר מקומיים במדינה בה השקעתם את כספכם. מעבר לדמי הניהול של ההשקעה, שבדרך כלל משולמת לבית ההשקעות, תאלצו לשלם גם על הניהול של הנכס עצמו, על איש הקשר שלכם ועוד. אם אתם מוכנים לבירוקרטיות הרבות ולעלויות המשתנות, השקעות נדל"ן בחו"ל עשויות להתאים לכם.

 

ממי עדיף לקבל סיוע מקצועי בתהליכי השקעות נדלן?

אם אתם צריכים סיוע מקצועי בהשקעות נדלן, למעשה אתם צריכים סיוע מקצועי-פיננסי. מעבר לבתי השקעות שיוכלו להעניק לכם סיוע, תוכלו לקבל את הליווי גם מיועצים פיננסיים עצמאים, חברות פרטיות, מהבנקים השונים ועוד.

ורגע לפני שאתם מקבלים את הסיוע הפיננסי שלכם, חשוב לבדוק את האינטרסים הכלכליים של היועץ שלכם. על פי רוב ומבלי חלילה להשמיץ את הבנקים, בדרך כלל יועצים עצמאיים יוכלו להעניק לכם סיוע מקצועי-פיננסי אובייקטיבי.

 

מפתחות בית וכסף

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם