האם רכישה של שמן קנאביס משתלמת מבחינת עלות-תועלת?

מחקרים רפואיים חדשים מעלים כי לשמן הקנאביס סגולות רפואיות שונות, ועל כן מטופלים רבים מבקשים לעבור לטיפול בשמן הקנאביס.

יחד עם זאת, לא כל המטופלים מודעים ליתרונותיו, תופעות הלוואי, והאם השימוש בשמן ישתלם עבורם.

אז האם רכישה של שמן קנאביס משתלמת מבחינת עלות-תועלת?

האם רכישה של שמן קנאביס משתלמת מבחינת עלות-תועלת?

למה דווקא שמן קנאביס?

שמן קנאביס בעל סגולות רפואיות רבות ויכול לסייע בטיפול בבעיות רפואיות שונות – החל ממחלות כרוניות כמו אפילפסיה ופרקינסון בשל יכולותיו לעצור ולהרגיע התקפי פרכוסים, טיפול בילדים ומבוגרים על הרצף האוטיסטי, ועד לטיפול בדיכאון, בעיות שינה, כאבים כרוניים, דלקות פרקים ועוד. סוגי השמן משתנים בהתאם לזן הצמח ממנו מופק וכמות החומרים הפעילים THC ן-CBD בשמן. מינון החומרים הפעילים בשמן ישפיע על יעילותו למטופל, כאשר כל מטופל יזדקק לשמן מסוג שונה עם חומרים פעילים בריכוזים שונים. למידע נוסף על שמן הקנאביס, מומלץ להיכנס לאתר – https://xn--4dbcyrfgk7bp.co.il.

 

מה ההבדל בין שמן לקנאביס בעישון או אידוי?

שמן קנאביס מופק ממיצוי של כלל רכיבי הקנאביס. זאת לעומת קנאביס הניתן לצריכה בעישון או באידוי, בו ניתן הצמח כמו שהוא כמעט מבלי שינוי בצורתו. בניגוד לעישון ואידוי של הצמח (העלולים לפגוע בריאות), השמן נצרך בבליעה. כמויות החומרים הפעילים משתנה בין אם מדובר בשמן או בקנאביס לעישון, אך כאשר מדובר בשמן הקנאביס המינון יהיה מדויק וצפוי יותר. היתרון הבולט של השמן על פני דרכים אחרות לצריכת הקנאביס הוא שהשפעתו בעלת טווח ארוך יותר. יחד עם זאת, לוקח זמן רב יותר להשפעתו להופיע. היות והשמן מופק ממיצוי רכיבי צמח הקנאביס, הוא יעיל כמעט באותה מידה עבור מרבית הבעיות הרפואיות כמו קנאביס הנצרך בדרכי עישון ואידוי. יחד עם זאת, לשמן תופעות לוואי שונות במעט מתופעות הלוואי של הקנאביס הנצרך בדרכים אחרות ויעילותו משתנה ממטופל למטופל, בהתאם להעדפתו של המטופל. יש לציין שגם כאשר רשום למטופל קנאביס לעישון ברישיונו, יכול הרוקח לנפק עבורו שמן קנאביס לכאבי גב לאחר התייעצות, וזאת במצב של מחסור במלאי.

 

כמה השמן יעלה?

מחירי בקבוקי השמן משתנים לפי סוג השמן ומינוני החומרים הפעילים שבו. מחיר בקבוק יתחיל בכ-170 שקלים ויכול להגיע עד לכ-300 שקלים לבקבוק. לרוב בזכות השפעתו ארוכת הטווח של השמן, יהיה צורך ליטול אותו במינונים נמוכים יותר מעישון או אידוי.

 

האם שמן קנאביס משתלם יותר?

התשובה לשאלה זו היא בעיקר אישית, היות וכל מטופל יגיב לשמן בצורה שונה ויחווה את יעילותו בצורה אחרת. כמו כן, תופעות הלוואי יכולות להשתנות ממטופל למטופל, כאשר ישנם כאלה שלא בהכרח יחוו את תופעות הלוואי. ישנם מטופלים אשר יעידו כי השמן יעיל יותר עבורם לעומת מטופלים שיעדיפו לעשן או לאדות, ובכל מקרה הקנאביס הרפואי יכול לסייע להם רבות.

מוצר בריאותי

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם