האם שווה להשקיע בנדל"ן בוירג'יניה?

אחד התחומים החמים ביותר בשנים האחרונות הוא השקעה בנדל"ן בחו"ל, ובייחוד בארצות הברית – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. השקעה בנדל"ן בחו"ל יוכל להניב לכם רווח גבוה, אם רק תדעו כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר. מדוע כדאי לכם להשקיע בנדל"ן שנמצא במדינת וירג'יניה שבארצות הברית?

האם שווה להשקיע בנדל"ן בוירג'יניה?

מדינת וירג'יניה על קצה המזלג

מדינת וירג'יניה נמצאת בחוף המזרחי של ארצות הברית, וגובלת עם מדינות כמו וושינגטון הבירה, מרילנד, מערב וירג'יניה, צפון קרוליינה, טנסי וקנטקי. וירג'יניה היא אינה מהמדינות הגדולות בארצות הברית מבחינת שטחן, אך מתגוררים בה כ- 8.4 מיליון תושבים המרוכזים במספר קטן של מטרופולינים.

וירג'יניה נהנית מכלכלה חזקה ויציבה, משיעור אבטלה נמוך שעומד על 2.9% בלבד ומשכר ממוצע גבוה (ממוקמת במקום ה- 11 מבין כלל מדינות ארצות הברית), שהופכים אותה למדינה יציבה ומבוקשת – ואף ליעד נדל"ני חם ורווחי.

 

מדוע כדאי להשקיע דווקא בשוק הנדל"ן בוירג'יניה?

וירג'יניה נחשבת למדינה חזקה וצומחת, שהביקוש בה לנדל"ן הוא גדול והכלכלה בה יציבה. בוירג'יניה ישנם מספר ריכוזי אוכלוסייה גדולים, כאשר המרכזי שביניהם הוא וירג'יניה ביץ', שבהם יש ביקוש גבוה על תא שטח קטן. פירוש הדבר הוא תשואות גבוהות שנלוות למכירה או השכרה של נכסים באזורים המבוקשים, שבגינן הכדאיות של ההשקעה בנדל"ן במדינת וירג'ינה רק עולה!

חלק לא מבוטל מתושבי וירג'יניה משתייכים לגופי צבא וביטחון שונים, שהמטות שלהם שוכנים במדינה, וכן עובדים של משרדי ממשלה רבים שנמצאים בה. נתונים אלו מעידים על כך שבוירגי'ינה ישנה ביקוש רב לפתרונות דיור, בין אם קבועים ובין אם זמניים – מה שמגדיל גם הוא את הכדאיות שבהשקעות נדל"ן בוירג'יניה.

 

מהן התשואות שאותן צפוי להרוויח מי שמשקיע בנדל"ן בוירג'יניה?

באזורים המבוקשים בוירג'יניה שבהם גרים מספר התושבים הרב ביותר במדינה, כמו אזור וירג'יניה ביץ' למשל, שכר הדירה הממוצע הוא יחסית גבוה ועומד על 1,215$ – כאשר עליו ישנה צמיחה שנתית בשיעור יחסית קבוע של 3%.

הנתונים מראים כי 65% מכלל הדירות המושכרות בוירג'יניה מניבות תשואה חודשית של בין 1000$ ל- 1500$, וב14% מהדירות התשואה החודשית אף עולה על 1500$. אלו נתונים מרשימים במיוחד, שגורמים למשקיעי נדל"ן רבים להתעניין במדינת וירג'יניה ולבחור בה כיעד מועדף ואטרקטיבי להשקעות בתחום הנדל"ן.

ניתן לסכם ולראות שוירג'יניה היא יעד משתלם ביותר להשקעות בתחום הנדל"ן. המדינה מתאפיינת בכלכלה חזקה ויציבה, אזורים יחסית קטנים שבהם הביקושים לנדל"ן הם גבוהים, תשואות חודשיות גבוהות ומרשימות עבור נכסים להשכרה, וכן היא בעלת קרבה ליעדים חזקים ופופולריים נוספים, כמו וושינגטון די.סי – עיר הבירה של ארצות הברית.

ניתן לראות שלאורך הזמן התשואות על שוק הנדל"ן רק צומחות ועולות מדי שנה, כך שאין כל ספק שוירג'יניה היא היעד החם הבא שלכם להשקעה בנדל"ן!

בית בטבע

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם