5 הפעולות שאתם חייבים לעשות כדי הגנה על שכר הדירה

אחרי מאמץ משמעותי כל כך שעשיתם כדי לקנות דירה להשקעה, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להבטיח שתמיד תקבלו עבורה את שכר הדירה שמגיע לכם. עם זאת, כולנו גם יודעים שיש סיפורים על אנשים שלא משלמים בזמן או לא משלמים בכלל, ונשאלת השאלה מה אפשר לעשות בנידון. זקוקים לעזרה? רוצים להגן על שכר הדירה שלכם? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

5 הפעולות שאתם חייבים לעשות כדי הגנה על שכר הדירה
  • בחרו היטב את השוכרים שלכם: כשמדברים על נושא כמו הגנה על שכר דירה יש משמעות אדירה לשאלה באיזה שוכרים אתם בוחרים. לכן כדאי לבדוק בשבע עיניים כל מה שאפשר כדי להבטיח שאתם בוחרים אנשים אמינים ובעלי יכולות לשלם את מה שנקבע בחוזה.
  • הכינו חוזה מפורט: לא אחת בעלי דירות בוחרים להוריד טיוטה של חוזה שכירות מהאינטרנט וחותמים עליו עם השוכרים, והכול כדי להימנע מתשלום לעו"ד. לא מומלץ לעשות זאת, שכן יש להכין את החוזה בהתאם לדירה הספציפית שלכם ובהתאם לדרישות האישיות שלכם בתור בעלי הנכס.
  • אל תוותרו על ביטוח: האם ידעתם שיש כזה דבר ביטוח שכר דירה? זה עובד בצורה פשוטה, שכן אתם מפרישים סכום מסוים בכל חודש מכספי שכר הדירה ובתמורה מקבלים ביטוח. בצורה כזאת, אפילו אם השוכרים לא משלמים אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שכן תקבלו את הכסף שמגיע לכם.
  • בחרו חברה מובילה לביטוח שכר דירה: היום לא מעט חברות מציעות שירות כזה ואנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב אל מי אתם פונים ובמי אתם בוחרים. רק כך תדעו שברגע האמת החברה שאצלה עשיתם את העסקה תעמוד לצדכם ותיתן לכם את המגיע לכם.
  • בקשו פיקדון מראש: ניתן לבקש ערבות בנקאית עוד לפני שאתם מעבירים את הנכס לשוכרים שלכם. בצורה כזאת, אם חלילה השוכרים לא ישלמו, תוכלו להשתמש בכספי הערבות.

 

היתרונות של ביטוח שכר דירה

זה נכון שפעמים רבות השוכרים הם אנשים הגונים ומשלמים בזמן, אך לא פעם, אפילו האנשים הטובים ביותר מתמודדים בעצמם עם משבר כלכלי. זה עדיין לא אומר שבעל הדירה הוא זה שצריך לספוג את המשבר הכלכלי שממנו סובל הדייר, ולכן יש משמעות לביטוח שכר דירה. יתרה מכך, אתם יכולים להיות בטוחים שהיום עוד ועוד בעלי דירות עושים זאת, והאם לא עושים את זה סתם. הם עושים זאת כי למרות שעליהם להפריש אחוז מסוים משכר הדירה, זה משתלם להם. הביטוח נותן להם הגנה על שכרה דירה וידיעה ברור שבסופו של דבר הכסף יועבר אליהם. לכן אנחנו מציעים גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת בחיוב, ויפה שעה אחת קודם. בנוסף, יש חברות מקצועיות בתחום הזה שיכולות לתת לכם שירות שהוא הרבה מעבר לביטוח שכר דירה, אז למה לחשוב פעמיים?

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם