כל היתרונות של הלוואת גישור

בזמן האחרון הלכתם לראות מספר דירות שיכולות להיות רלוונטיות ונוחות עבור המשפחה שלכם? אם כך, בהחלט יכול להיות שאתם צודקים וכי עכשיו זה הזמן הכי טוב שיש לקנות דירה חדשה. זה לא משנה מה הסיבה שבגללה אתם חושבים על אפשרות כזאת כי מה שבטוח זה שאם אתם כבר מתעניינים בכך, כנראה שאתם זקוקים לשינוי. יש אנשים שקונים דירות חדשות להשקעה ואילו אחרים פשוט מרגישים שהדירה הישנה קטנה להם מידי. מה שמשותף לרוב האנשים שרוצים להחליף את הדירה הישנה בחדשה זו העובדה שלפעמים הם עוברים תקופת ביניים שבה אין להם תקציב. כלומר, מצד אחד הדירה הישנה עוד לא נמכרה אך מצד שני בעלי הדירה החדשה דורשים מאיתנו כבר לשלם. מה עושים במצב כזה? והאם כדאי לקחת את הסיכון, לחכות זמן ואולי להגיע למצב שבו אנחנו לא יכולים לממן את הנכס שרצינו? התשובה היא כמובן לא, שכן בדיוק למצבים אלה יש פתרון נפלא שעונה לשם הלוואת גישור, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

כל היתרונות של הלוואת גישור

הלוואה שאפשר לעמוד בהחזרים שלה

בבואנו לראות איך יכול להיות שהלוואת גישור הפכו למוצלחות כל כך, אנחנו רואים שיש לא מעט סיבות שגורמות לכך שאנשים יבחרו באופציה הזאת. ראשית, כדאי לדעת שהלוואת גישור מתאימה למי שזקוק לסוג של מימון ביניים לשניים-שלוש ולא יותר. שנית, הלוואה כזאת לא דורשת מכם להוכיח שאתם במצב כלכלי מצוין או לספק לבנק יותר מידי טפסים. בסך הכול צריך להוכיח שיש לכם איך להחזיר את ההלוואה ולהסביר לבנק על הכוונות שלכם. כלומר, אם אתם נמצאים כבר בשלבים מתקדמים של עסקה לקראת מכירת הנכס שלכם, מדוע שהבנק לא יסכים לתת לכם הלוואת שכזו? מה שכן חשוב להיות מודעים לו, זה שברוב המקרים הריבית על הלוואת גישור אינה נמוכה וכמובן שאם משווים אותה לריבית שגובים הבנקים על המשכנתאות השונות, הרי שבמקרה של הלוואת גישור הריבית גבוהה פי כמה. מבחינת תנאי ההחזר דווקא מדובר על תנאים שיכולים להיות נוחים עבור רוב האנשים כי לאורך תקופת ההלוואה תשלמו רק את הריבית. לעומת זאת, בתום תקופת ההלוואה תחזירו את הסכום עצמו ולכן עבור רבים זו יכולה להיות פריסה מאוד נוחה של ההחזרים.

היתרונות בגישור

בחרו את הבנק שיציע לכם את התנאים הכי טובים שיש

חשבתם לרגע שהלוואת גישור כדאי יהיה לקחת רק מהבנק שבו אתם מנהלים את החשבון הראשי שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה היום אתם יכולים לפנות אל עוד כמה בנקים ולבקש מהם הצעות מקבילות. בצורה כזאת תוכלו להבין איפה מציעים לכם את הדיל הכי טוב שיש, כי מה פתאום שתסכימו לשלם מחירים גבוהים יותר על ההלוואה הזאת? זה נכון שאולי אתם צמאים לשינוי ואתם רוצים לקנות דירה חדשה, אבל זה עדיין לא אומר שאתם חייבים להסכים לכל התנאים שיציבו לכם. יש בנקים שמנצלים את העובדה שהלקוחות זקוקים למימון הביניים הזה בדחיפות ולכן אצלם התנאים לא מספיק טובים. מצד שני, לא בכל מקום זה כך ולכן כדאי יהיה לעשות השוואה ובדיקה מעמיקה בנושא.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם