4 השקעות אלטרנטיביות שניתן לעשות עם הכסף ששוכב בצד

הכסף שכולנו עובדים קשה עבורו יכול להוות עבורנו מקור הכנסה בפני עצמו.

אם אתם לא מבינים איך הדבר הזה הגיוני, המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

כאן תקבלו סקירה על מספר אפשרויות מה לעשות עם הכסף שלכם.

4 השקעות אלטרנטיביות שניתן לעשות עם הכסף ששוכב בצד

השקעות אלטרנטיביות

אם בדיוק הצטבר לכם סכום כסף, הדבר השגוי ביותר הוא לתת לו לרבוץ אצלכם בחשבון העו"ש. לפניכם מספר השקעות אלטרנטיביות שהן דרך אפשרית לשימוש יעיל יותר בכסף שהצטבר לכם.

 

  1. קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה יהא דרך נוחה מאוד שהכסף שלכם יעשה קצת יותר תשואה ממה שהוא עושה כאשר הוא שוכב בבנק. קופת גמל יכולה להיפתח באמצעות כל בית השקעות, ואתם לא צריכים כלל להתעסק עם הכסף. אתם רק מפקידים את הכסף, ובית ההשקעות דואג לכם לכל השאר.

 

  1. סחר בבורסה דרך ברוקר

אם אתם מעוניינים להכיר את העולם של שוק ההון אבל הפעם מהצד האמיתי שלו, סחר בבורסה עם הכסף שלכם ששוכב בצד יכול להיות דרך מצוינת לגרום לכסף שלכם לעשות קצת יותר. המסחר בבורסה לא דורש הבנה עמוקה מידי בניגוד למה שרבים חושבים, אך יחד עם זאת כדי להבין בדיוק איך עובד התהליך כדי לא לעשות טעויות של מתחילים.

חשוב לציין שהמסחר בבורסה מציב לכל סוחר הזדמנויות רבות אך הוא גם כמובן מאפשר נפילות שונות. אף אחד לא יכול להבטיח לכם כיצד תסתיים הכניסה שלכם לבורסה, ומי שאומר אחרת לא אומר לכם את האמת. בשלב הראשוני מומלץ ללכת על השקעות סולידיות כדי לצבור ביטחון ולהיכנס למגרש של הגדולים באמת.

 

  1. קנייה של דירה להשקעה

אם סכום הסף שמצטבר אצלכם מספיק לכם עבור קנייה של דירה, יכול להיות שזו ההשקעה הנבונה ביותר שאתם יכולים לבצע. קנייה של דירה תעזור לכם לייצר הכנסה נוספת בכל חודש באמצעות דמי השכירות של הדירה אותה קניתם. אם ההון העצמי שלכם דורש מכם לקחת משכנתא, אתם לא צריכים להיבהל, תוכלו לממן אותה באמצעות שכר הדירה.

כמובן שלפני קניית דירה חשוב לברר מהו האזור שבו כדאי לקנות את הדירה כדי שהערך שלה ימשיך לעלות בנוסף לדמי השכירות.

 

  1. פתיחת חיסכון דרך הבנק

אם אתם לא מעוניינים להתעסק עם יותר מידי בירוקרטיה, השקעה של הכסף דרך הבנק שלכם היא הדרך שבה אתם צריכים ללכת. פנו אל הבנקאי שלכם ובקשו ממנו פתיחה של חיסכון נפרד עם הכסף ששוכב לכם בצד. כך תוכלו לדעת שמצד אחד הכסף שלכם עובד בשבילכם, אבל את לא צריכים להתעסק איתו יותר מידי כי יש מי שעושה את זה בשבילכם.

 

לסיכום

אם הצטבר לכם כסף שאתם יכולים להשקיע אותו, אל תתנו לו לשכב בבנק סתם. הכסף שלכם יכול לייצר לכם הכנסה נוספת, וחבל שתפסידו אותה סתם.

השקעה פיננסית

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם