יש לכם אתר מכירה איקומרס? פה תמצאו את השיטה הנכונה לנהל את המשלוחים

המרחב האינטרנטי לא מפסיק להפתיע את המין האנושי.

במרוצת השנים והודות להתפתחות הטכנולוגיה (ולא מעט גם כתוצאה ממשבר הקורונה), האינטרנט הפך לפלטפורמת הרכישה המועדפת על העולם כולו.

אתרי מכירה אינטרנטיים, המוכרים גם כאתרי איקומרס, תלויים במערכי משלוחים שונים שנועדים לספק את המוצר ללקוח במינימום זמן.

במאמר זה נבין כיצד לנהל נכון את המשלוחים.

 

מה זה איקומרס?

פירוש הביטוי איקומרס, באנגלית (E-commerce), הוא בעצם מסחר אלקטרוני. הוא הופיע לראשונה בשנות ה-90, תקופת הנסיקה של האינטרנט, וכיום בקושי ניתן למצוא עסק שאין לו אתר המציע לא רק את קידום המוצר אלא את המוצר עצמו לקנייה מקוונת. המנעד של אתרי מסחר אלקטרוניים הוא בלתי נגמר. הוא כולל גם רכישה של ידע, כלומר קורסים ולימודים, וכמובן מוצרים ושירותים בתחומים כמו אופנה, קוסמטיקה, אלקטרוניקה, כרטיסי טיסה, ביטוחי בריאות, חבילות נופש, הלוואות וכן הלאה. עסקים רבים מתוכם מוכרחים להיעזר בשירות משלוחים מהיר ויעיל. ניהול משלוחים מסודר יהפוך את האתר לפופולרי ומומלץ בקרב קהל היעד שלו ויבטיח את הצלחתו.

 

המשלוח הוא עיקר השירות

אז נראה שהאתר שלכם צובר תאוצה וההזמנות של שלל המוצרים המוצעים למכירה כבר נערמות. חשוב להבין שבעיקר עבור חנויות מסחר אלקטרוניות בו אין יחס אישי צמוד ללקוח, ניהול משלוחים נכון הוא עיקר העבודה. הלקוח רוצה לקבל את המוצר שהזמין בצורה הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר ומבלי שיצטרך לעבור מסע שלם בדרך לקבלת המוצר.

 

מדוע לבחור במערכת מקוונת

אם כבר יש לכם אתר מסחר אלקטרוני, אין צורך להסביר לכם על היתרונות המרובים של בחירה בממשק אלקטרוני גם עבור מערך המשלוחים. ריבוי הכתובות, פרטי הלקוחות וסדר העדיפויות הלוגיסטי בנוגע למסלולי החלוקה וסידורם- כל אלו עשויים להוביל לטעויות אנוש אם מופקדים בידי גורם אנושי בלבד. שימוש במערכת ניהול משלוחים מייצרת תהליך שילוח יעיל במיוחד, החל מאישור ההזמנה ושליחת החשבונית ללקוח, דרך הכנת המשלוח והאיסוף של המוצר, ועד הגעתו לפתח הדלת של הלקוח.

 

חסכון אדיר בכסף וזמן

שימוש במערכות ניהול משלוחים יעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים ממה שאתם חושבים. חשבו כמה זמן מנהל מערך משלוחים עלול לבזבז בישיבה מול המפות ובבניית מסלולים לכל שליח. באתרי איקומרס רבים בעלי תנועה רבה של לקוחות באתר, והזמנת של מאות אם לא אלפי מוצרים, יש צורך במערכות שבונות באופן אוטומטי מסלולי משלוחים החוסכים הוצאות דלק וזמן רב, ומאפשרים בין היתר, מעקב שוטף מצד העסק וגם מצד הלקוח, מה ששומר אותו בתמונה ומונע חוסר וודאות בנוגע לסטטוס ההזמנה שלו.

 

קשר רציף עם הלקוח

תמו הימים בהם הקשר היחיד עם החברה בנוגע למשלוח הוא כשהשליח מבקש שתפתחו לו את האינטרקום. מערכות ניהול חשבונות רבות מציעות ממשק תקשורת ישיר עם הלקוח מול העסק, המלווה אותו לאורך כל תהליך ההזמנה, כולל מסרים אישיים ועדכונים שוטפים לגבי מצב ההזמנה, וידוא מסירה של המוצר ללקוח, סקר שביעות רצון לאחר מסירת ההזמנה, ושימור עתידי של הלקוח על ידי הצעה למוצרים נוספים.

 

ארגזים

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם