יתרונות וחסרונות משכנתא הפוכה – המומחים של משכנתא עכשיו עושים סדר

משכנתא הפוכה היא אינה דבר שצריך להיות מסובך, בכמה מילים פשוטות נעשה לכם סדר בכל הסיפור ותוכלו להבין למה אתם נכנסים.

כמו בכל תהליך חשוב שכזה, יש לברר את העלות מול תועלת, לשקול בקפידה, ולהבין לעומק את התהליכים שלפניכם, בעזרת המומחים של משכנתא עכשיו,

הכל יתבהר ותוכלו לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

יתרונות וחסרונות משכנתא הפוכה – המומחים של משכנתא עכשיו עושים סדר

מה היא משכנתא הפוכה?

דבר ראשון חשוב שנבין במה מדובר, משכנתא הפוכה או משכנתא פנסיונית, זה שעבוד נכס מקרקעין כביטוח להחזרת הלוואה. אך במקרה הזה, האדם אשר מלווה אינו צריך לפרוע את ההלוואה או לשלם תשלומים בזמן שהוא גר באותו נכס. הזכאים להלוואה הזו הם בני שישים וחמש ומעלה, בבעלותם נכס והם מעוניינים בכסף נזיל שיהיה להם.

 

למי פונים?

ישנן חברות רבות שיכולות לסייע לכם בתהליך, כמו משכנתא עכשיו ואחרים, שם תוכלו לקבל סיוע צמוד, תיק מסודר והתהליך יעבור יותר בקלות. בקבלת ייעוץ מקצועי תוכלו להקל על עצמכם עם ההתעסקות בבירוקרטיה, ובמקרה של שאלות יהיה לכם גם עם מי לתקשר ולעבד את הדברים בכדי שלא תצטרכו לוותר מראש על משהו שעלול מאוד לעזור לכם.

 

חסרון העלות

בתהליך המדובר יש דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני שתתחילו, קודם כל ישנו את סכום העלות של פתיחת תיק משכנתא הפוכה, שהוא עלול להיות גבוה למדי, אך כמובן שזה תלוי באיזה בנק עושים את זה ובדברים נוספים בדרך.  בנוסף לזאת, יש לקחת בחשבון שהתהליך מצריך נוכחות ועבודה של עורך דין וגם תצטרכו לשלם את שכר הטרחה על כך.

 

יתרונות משכנתא הפוכה

  • מידיות – משכנתא הפוכה היא שיטה שמאפשרת גיוס של סכום כסף גדול בפעם אחת ובאופן מידי.
  • מה שיש לא מספיק – הרבה פעמים ההכנסות הקיימות עבור האוכלוסייה הזו, אינן מספיקות. לא תמיד רמת החיים עם פנסיה, קצבת זקנה או משכורת חודשית מאפשרות חיי פרישה סבירים.
  • סיכויים גבוהים – בהלוואות גדולות הרבה פעמים יש קושי רב בקבלת ההלוואה, אך במשכנתא הפוכה אין צורך בבדיקה מעמיקה של יכולת חזר ההלוואה ולכן הסיכוי לקבלה הוא גבוה מאוד.
  • ניתן להישאר לגור בנכס – משכנתא הפוכה מאפשרת ללווה לקבל את סכום ההלוואה עבור שעבוד הכנס ועדיין להישאר להתגורר בכנס ולעשות בו מה שירצה.
  • פירעון בכל עת – ניתן לפרוע את ההלוואה הזו בכל זמן, מיד לאחר ההלוואה, תוך תקופה ממושכת וגם עוד שנים רבות.
  • שנת מנוחה – במצב בו הלווה נפטר, יורשי הנכס זכאים לשנה של מרווח בו עדיין אין צורך להחזיר את סכום ההלוואה או למכור את הנכס.

 

הצעד הבא

עכשיו כשיש בידיכם את המידע מה הם החסרונות והיתרונות של משכנתא הפוכה, אתם יכולים להתחיל את התהליך בראש שקט, או להציע לקרובים שלכם שזה יכול להיות מענה למה שהם בדיוק צריכים. ובנוסף לאלו, תמיד תוכלו גם לקחת ייעוץ וליווי אישי בתהליך.

מטבעות ובית

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם