כיצד לבחור את ביטוח המשכנתא הטוב ביותר

אם אתם עומדים לפני רכישת דירה, אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לעשות במסגרת לקיחת המשכנתא הוא בחירה של ביטוח משכנתא מתאים.

כמו שאתם בוודאי מבינים, משכנתא אינה סתם הלוואה, ומדובר על סכומי כסף גדולים מאוד.

ביטוח נכון למשכנתא הוא לא משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם להתפשר עליו.

בדיוק בשביל אנחנו פה כדי לעזור לכם.

כיצד לבחור את ביטוח המשכנתא הטוב ביותר

חשיבות המידע על ביטוח משכנתא:

לפני שבוחרים ביטוח משכנתא, עולות שאלות רבות. הנושא של ביטוח משכנתא יכול לבלבל מהסיבה הפשוטה שעבור רוב האנשים זו הפעם הראשונה בחיים שהם נתקלים בצורך לבצע ביטוח כזה. בדיוק בגלל זה חשוב לנקוט בזהירות יתירה כיון שטעות בבחירת ביטוח משכנתא עלולה לעלות לכם ביוקר.

כאן תקבלו תשובות לכל השאלות שלכם, כמו: כמה עולה ביטוח משכנתא, איפה ניתן לעשות ביטוח משכנתא וכמובן מה הדברים שעליהם אסור לוותר בשום פנים ואופן. אם יש עוד דברים שאתם מעוניינים לדעת או להעמיק קצת יותר לגבי ביטוח המשכנתא שלכם כנסו כאן למידע נוסף.

 

מהו בכלל ביטוח משכנתא?

למעשה, ביטוח משכנתא מורכב משני ביטוחים: ביטוח חיים וביטוח מבנה למשכנתא.

ביטוח חיים – משכנתא היא עסקה שבה אתם לוקחים הלוואה ובתמורה אתם מעמידים את הנכס לפירעון במקרה שבו לא תחזירו את הלוואה. כיון שסכום ההלוואה במשכנתא גבוה, במקרה של פטירת אחד מהמחויבים במשכנתא, עלול ליפול נטל כבד על מי שנשאר. על כן, הבנק מחייב אתכם לעשות ביטוח שבמקרה של פטירה יממן את יתרת החוב.

ביטוח מבנה למשכנתא – כיון שהנכס שלכם נמצא בסוג של בעלות משותפת עם הבנק עד שתסיימו להחזיר את החוב, הבית עצמו גם צריך להיות מבוטח מפני נזקים שונים שעלולים לקרות לו.

 

איך בוחרים את ביטוח המשכנתא הטוב ביותר?

כדי לבחור את ביטוח המשכנתא שמתאים לכם, את צריכים לבדוק שני גורמים:

  1. היקף – הדבר הראשון שעליכם להחליט הוא מה היקף הביטוח שאתם רוצים. חברות הביטוח מציעות לבטח סיכונים בצורה נרחבת ביותר, אך כמובן שככל שאתם מבוטחים יותר התשלום עולה יותר. לפני שאתם בוחרים את היקף הביטוח בדקו אילו בטוחים כבר יש לכם, ייתכן שהם מכסים חלק מהעלויות של ביטוח המשכנתא.
  1. מחירים – אחרי שהבנתם בדיוק מה סוג הביטוח שאתם צריכים, פנו לחברות הביטוח השונות כדי לראות מי מהן מציעה לכם את העסקה המשתלמת ביותר. זכרו, רק לאחר שאתם מבינים בדיוק איזה ביטוח את צריכים, אז אתם יכולים לעשות את השוואת המחירים, וכך להיות בטוחים שעשיתם את הביטוח המשתלם ביותר.

 

לסיכום:

בחירה של ביטוח משכנתא נכון היא צעד שאם תבצעו אותו בצורה יעילה יכול לחסוך לכם סכום כסף רב. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק את היקף הביטוח והמחיר שלו, ולראות מה הביטוח שעונה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

החזר חודשי

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם