בחוף של טרפטוני – כך תמצאו דירה ביוון, על הים!

שוק הנדל"ן בישראל הינו כל כך חם, עד שלעיתים ההיצע בו כה קטן והביקוש בו גדול, עד שלא ניתן להשקיע או לקנות דירות זמינות או במחירים סבירים.

במקביל לכך, יוון, היעד התיירותי הנחשק, הפכה לאט לאט ליעד נדל"ן חם במיוחד  – השקעת נדל"ן בדירות ביוון הינה פופולארית יותר ויותר, ורבים הישראלים המשקיעים בה מדי שנה – בדירות, במלונות, בקרקעות ואפילו בבנייני משרדים או בבנייני מגורים. אז אם אתם מעוניינים לקנות דירה להשקעה ביוון, על הים – קודם כל דעו שזו בחירה מצוינת. שנית – היכנסו לקרוא את הכתבה הבאה. אז… ניפגש על החוף?

 

יוון – לא מה שחשבתם

לפני שאתם מתחילים להשקיע בנדל"ן ביוון, כדאי להכיר לעומק את המדינה בה אתם עומדים לקנות נכס אחד, או שניים. (או אפילו יותר, מי יודע?). כאשר רבים מאיתנו חושבים על יוון, עשויה בסבירות גבוהה לעלות להם תמונה לראש של חופי ים, טברנות, מאכלים ים תיכוניים, שמש חמה והרבה מאוד אוזו.

אך האמת היא, שבשנים האחרונות, רבים האנשים אשר עולה להם תמונה אחרת לגמרי הנוגעת ליוון – מדינה אשר ספגה מכות כלכליות קשות, בעיקר בתקופת הקורונה, מה שהוביל לירידת מחירים משמעותית אצלה, ובהמשך גם להזדמנות אמיתית למשקיעי נדל"ן נבונים במיוחד. אנשי נדל"ן רבים מזהים כיום ביוון את הפוטנציאל הכלכלי שלהם ועל כן הם משקיעים בה במגוון נכסים – החל מבתי מלון, דרך דירות מגורים ועד בנייני משרדים.

השקעה בנדלן

אז איך מוצאים דירה להשקעה ביוון, על הים?

ובכן, הדרך לדירות למכירה ביוון ליד הים כוללת מספר שלבים מרכזיים. לפני הכל, כדאי לדעת כי כל אדם יכול לקנות נכס נדל"ן ביוון, וכי המדינה לא מגבילה את כמות הנכסים בה אדם יכול להשקיע אלא להפך – יוון מעודדת השקעות זרות של דירות ובתים. השלב הראשון שעליכם לעשות הוא כמובן לאתר את הנכס הרצוי עליכם.

לצורך כך, אנו ממליצים ללכת לבחון את השטח בעצמכם, לצורך כך נמליץ על סיור היכרות נדל"ני עם חברה איכותית ואמינה שאתם סומכים עליה. לאחר מכן תידרשו לבצע שלבים נוספים כמו בדיקת נאותות והסכם מכר; תשלום מס העברה, כלומר – העברת בעלות על הנכס; הפקדת הסכם המכר בלשכת רישום המקרקעין של ייון, ועוד ועוד.

חשוב לציין כי בנוסף לכל אלו, תידרשו להפיק גולדן ויזה. גולדן ויזה הוא למעשה מסמך אשר מונפק על ידי רשויות יוון. מסמך זה יעניק לכם, בעלי הנכס הנדל"ני ביוון, את הזכות להישאר בגבולות המדינה באופן חוקי.

 

לסיכום,

לסיכומו של דבר, השקעה בדירות בנדל"ן ביוון בכלל, ובפרט בדירות על הים, הינה השקעה שבכוחה להניב לכם הכנסות נאות במיוחד ולספק לכם מקום עבודה ייחודי במיוחד לבוא לבקר בו מעת לעת. אם תשכילו לבחור בתבונה את החברה בה אתם מבצעים את ההשקעה וגם את הנכס עצמו – תוכלו להנות מהכנסה פסיבית משתלמת במיוחד.

דירה ביוון, על הים

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם