כמה כסף עליי להכין להובלת דירת 4 חדרים?

אחד התשלומים (מיני רבים) אותם יש לברר, להשוות ולהכין מראש הוא התשלום לחברת ההובלה. מחירי ההובלה משתנים בין החברות השונות, כפי שנעשה בכל שוק, אך הם נקבעים בעיקר על פי מספר קריטריונים, המשפיעים על זמן, כוח האדם ומורכבות ההובלה.

כדי להתכונן בצורה מיטבית לתשלום על ההובלה נדרשת בדיקה מקיפה והשוואה, אך בשורה התחתונה, העוברים מדירת ארבעה חדרים ירצו לדעת כמה כסף עליהם להכין לקראת הובלת הדירה. ריכזנו עבורכם במאמר את המחירים, הקריטריונים וגם את התשובה לשאלה החשובה, כמה כסף כנראה שתוציאו על הובלת דירת ארבעה חדרים.

כמה כסף עליי להכין להובלת דירת 4 חדרים

הובלת דירת ארבעה חדרים – המחירים השונים

בתור התחלה, חשוב לציין, להזכיר ולהדגיש – מחיר לא סוגרים עם חברת ההובלות בטלפון או בעל – פה. אמנם לפעמים מתקבלת אצלנו התחושה כי זו הדרך, וכך מתנהג מוביל מנוסה ומקצועי, אך זהו מתכון לשינויי מחירים ברגע האחרון או אפילו בתום ההובלה.

לכן, השלב הראשון לקראת סיכום על מחיר עם המוביל הוא הגעתו לדירה. הוא יעבור בין החדרים ויבין מה סדר הגודל של ההובלה, מה היא מצריכה ממנו מבחינת כוח אדם וכלים מיוחדים וכמה זמן היא אמורה לקחת. לאחר מכן, ייקבע המחיר על פי סך כל השיקולים הנ"ל.

 

מחיר הובלת דירת 4 חדרים

בעולם ההובלות ובכלל, דירת 4 חדרים נחשבת לדירה סטנדרטית. אם מדובר בהובלת דירה שלמה (עם כמות רהיטים ממוצעת וללא מורכבויות ייחודיות), המחירים נעים בין 1,000-5,000 ₪, כאשר המחיר הממוצע עומד על כ2,600 ₪.

 

הובלות לא סטנדרטיות של דירת 4 חדרים

כאמור, המחירים הממוצעים להובלת דירה 4 חדרים הם בטווח יחסית קבוע. עם זאת, ישנן הובלות מורכבות, ייחודיות או לא סטנדרטיות, בהן המחיר יכול לעלות אף לעשרות אלפי שקלים. הובלות כאלה, לדוגמה, יקרו כאשר הדירה ממנה מובילים את החפצים או אליה מובילים נמצאת במיקום המקשה על המובילים להתמקם או להכניס את הרהיטים.

בנוסף, דירה המלאה בחפצים עדינים, שבירים או ייחודיים, דוגמת כלי זכוכית או עציצים תדרוש גם היא אמצעים ייחודיים, מה שיוביל לעלייה במחיר ההובלה.

 

לסיכום – ממה עוד מושפע מחיר ההובלה?

כפי שניתן לראות במאמר זה, מחירי ההובלה מושפעים בעיקרם ממספר קריטריונים המשפיעים על זמן, מורכבות ההובלה ומספר המובילים הדרושים לביצועה. עם זאת, התנהלות נכונה מול חברת ההובלות יכולה להוביל להורדה במחיר, אך בעיקר לדבר החשוב ביותר בהובלה – התנהלות מקצועית, אמינה ותשלום סופי הזהה לסכום שסוכם מלכתחילה.

לכן, מספר דברים שכדאי לעשות לפני סיכום עם חברת ההובלה:

  • קבלת המלצות וחוות דעת ממכרים שעבדו עם חברת ההובלה בהובלות בסדר גודל דומה
  • בחינה מקדימה של הדירה והחפצים אותם יש להעביר, כולל הבנה מלאה של האמצעים הנדרשים לכך
  • הסכם כתוב, כולל פירוט המחיר והחפצים המועברים

סלון

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם