כמה משכנתאות צפויות בשוק הישראלי בשנת 2022

ישראלים רבים במצבים רגילים פונים אל הבנקים כאשר מדובר על הלוואות, כמובן שעוד מדובר על הלוואה שקשורה במשכנתא.

אותם ישראלים פונים אל הבנקים על מנת לקבל סיוע כלכלי, עד הרגע שהבנק דוחה את הבקשה לאותו לקוח.

יש לא מעט סיבות לכך שהבנק יסרב להקשה זו, כמו הגבלה בחברה, הכנסה נמוכה, הכנסה לא יציבה, תיק הוצאה לפועל ועוד.

משכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות ביותר הניתנים ללקוחות בכדי לרכוש נכס או נדל״ן.

כמה משכנתאות צפויות בשוק הישראלי בשנת 2022

מה היא משכנתא

משכנתא היא הלוואה, שעל מנת להקטין את הסיכון בה, צריך לתת בטחונות כמו למשל שעבוד של הדירה שלכם לטובת הבנק. במקרה של הבנק, תדרשו לתת בטחונות שונים וכל אחד מהם עשוי להיות כרוך באגרה של דמי טיפול של הבנק או של עורך דין. ההחזר החודשי הוא עבור הבנק שאותו צריך להחזיר כל חודש.

 

משכנתאות צפויות ב2022

לפני כשנתיים, הריבית במשק עלתה וכעת הריבית חזרה לרמה הנמוכה ביותר והיא אטרקטיבית עבור אנשים רבים. אך הבנקים מעלים הריבית על הפריים ברגע שלוקחים אחוז גבוהה מתמהיל המשכנתא בפריים. הפריים הוא ריבית משתנה והיום היא נחשבת נמוכה במיוחד. חשוב בשנה זו להיות עם היד על הדופק בכל מה שקשור לעולם המשכנתאות ודבר זה עלול להשתנות תוך מספר חודשים.

 

מוגבלים בבנק

אנשים אשר מוגבלים בבנק נמצאים במצב זה ממספר סיבות. ייתכן והצ׳קים שלהם חזרו, או שלא עמדו בהתחייבויות קודמות, או ייתכן ויש להם חוב שאינם שילמו בהוצאה לפועל. כל הסיבות הללו הובילו אותם להיות חסומים בבנק ולהפוך אותם ללקוחות מוגבלים. מכל הסיבות הללו, אין באפשרות לקוחות אלו לקבל משכנתא או הלוואה מאחר והם אינם עומדים בדרישות אשר שהבנק הציב.

 

משכנתא למוגבלים בבנק

בכל מה שקשור להלוואות, הבנקים כבר אינם המקור הראשון לקבל מימון. משכנתאות ניתנו על ידי גורמים נוספים שהם חוץ בנקאיים. הלוואות למוגבלים תינתן במקרה ויהיה ניתן לשעבד את הכנס, וכל זאת לאחר שמחירו של הכנס הוערך. במידה ויהיה ניתן לשעבד את הנכס, לא תהיה משמעות לעברו הכלכלי של אותו לקוח והוא יהיה יכול לקבל את המשכנתא.

סירוב מהבנק לא חייב להיות גזרת גורל עבור אותם לקוחות. רצוי לא לפנות לגורמים מפוקפקים, אך יש מגוון פתרונות פרטיים שיכולים לתת את המענה ללקיחת הלוואה למוגבלים בבנקים. פתרונות רבים עשויות לעקוף את העניין וכך לזכות את הלקוח בהלוואה, ביניהם משכנתא למוגבלים בבנק.

 

לסיכום

בנקים רבים נהנים מריביות בקשר מה שקשור ללקיחת משכנתא לקניית בית. לקוחות רבים מוצאים את עצמכם במצב שהם מוכרים לבנק כלקוחות מוגבלים. לקוחות אלה אינם זכאים לפי הבנק לקבל הלוואה למשכנתא עבור קניית דירה או נכס נדל״ן. אך זו אינה גזרת גורל, גופים פרטיים רבים יוכלו להציע פתרון נוח עבור ישראלים רבים על מנת שיוכלו לשלם משכנתא.

מטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם