כמה משכנתא צריך לקחת על מנת לקנות נכס ביד אליהו

בשנים האחרונות, הפער בין המחיר הממוצע לרכישת דירה בתל אביב, ורכישה של דירה בשכונת יד אליהו קטן בחצי, וככל שעובר הזמן פער זה, מוסיף ומצטמצם.

לשכונת יד אליהו, יש יתרונות: צפיפות נמוכה יחסית, מיקום נוח ונגיש למרכז העיר, שקט ומחיר אטרקטיבי.

כמה משכנתא צריך לקחת על מנת לקנות נכס ביד אליהו

עלית מחירים

הביקוש לדירות בשכונת יד אליהו גובר, בעיקר עבור דירות בנות 3-4 חדרים. המחיר הממוצע, בו נמכרות דירות בשכונה הוא: 36.5 אלף ₪ למ"ר, לעומת מחיר ממוצע של 20 אלף ₪, בשנת 2015.

לדוגמה, מספר פרויקטים של בנייה בשכונה, ומחיריהם:

 

חלומות TLV

חלומות TLV, הוא פרויקט של שיכון ובינוי, הכולל 2 בניינים בני 8 קומות, ובהם 58 דירות של 5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. הפרויקט ממוקם ברחוב שקט, קרוב לבית ספר ולגינה גדולה, לכל דירה יש חניה, ועלויות התחזוקה בו זולות. המחיר בעת ההשקה, עמד על כ- 20 אלף ₪ למ"ר, וכיום הוא כ- 30 אלף ₪ למ"ר.

 

NEXT TLV

פרויקט משותף, של חברת ב.ס.ר והחברה להתחדשות עירונית בשכונה. זהו פרויקט פינוי בינוי, ראשון מסוגו בשכונה, במסגרתו נהרסו 3 בנייני רכבת, ובמקומם נבנו 4 בניינים בני 7-8 קומות, ובהם 275 דירות של 2-5 חדרים. הדירות כוללות ממ"ד, מרפסת, מחסן וחניה פרטית בחניון תת קרקעי. השטחים הציבוריים כוללים: חדר כושר ומועדון דיירים. קומת הרחוב של הפרויקט, כוללת שטחי מסחר בהיקף של כאלף מטרים, ופיתוח נופי של הרחוב.

המחיר הממוצע בעת השקת הפרויקט: 20 אלף ₪ למ"ר, אך כיום, הוא כ- 35 אלף ₪ למ"ר. פרויקט נוסף של החברה, ברחוב יד לבנים, בו נבנים 2 בניינים בני 7.5 קומות, הכוללים 98 דירות, של 3-5 חדרים, עם חניה, מחסן ומרפסת לכל דירה. מחיר דירה בפרויקט זה, נע סביב 35 אלף ₪ למ"ר.

 

UPPER HOUSE

פרויקט זה, של חברת גינדי החזקות, כולל שני מגדלים בני 30 קומות, ובהם 704 דירות, של 2-4 חדרים ופנטהאוזים. בפרויקט מספר אתגרים עבור הדרים בו: מיקומו בצמוד למגרש החניה של היכל מנורה הסואן, חלק מהדירות ימכרו ללא חניה, בשל התקן החדש לחניה של עיריית תל אביב, וכן קיימות בו 12 דירות בקומה, שחלקן כלואות. בנייתו של הפרויקט טרם הסתיימה אך מחיר הדירות שכבר נמכרו, עמד בממוצע על 36 אלף ₪ למ"ר.

 

לסכום

מספר פרויקטים של בינוי, ממחישים את הביקוש הגובר לדירות בשכונה: חלומות TLV, הכולל 58 דירות, NEXT TLV  – פרויקט פינוי בינוי, הכולל 275 דירות, וכן UPPER HOUSE, הכולל 704 דירות. המחיר הממוצע, בו נמכרו דירות בשכונה הוא: 36.5 אלף ₪ למ"ר, לעומת מחיר ממוצע של 20 אלף ₪, בשנת 2015. למידע נוסף, מוזמנים לביקור באתר.

 

מפתחות ובית

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם