טיפים חשובים לפני שרצים לעשות ביטוח מבנה

אם לא מזמן עברתם לגור בבניין משותף ואם אתם משמשים בתור וועד הבית, ברור מדוע אתם רוצים לבצע את העבודה שלכם בצורה נאמנה ונכונה. השאלה היא איך עושים את זה ומאיפה מתחילים, כי האמת היא, שזו לא משימה קלה כל כך. אחד מהדברים הכי חשובים שיש זה לבדוק שיש ביטוח למבנה, כי הדבר האחרון שתרצו זה לא רק להתמודד עם הנזק, אלא גם להבין שאפשר לתבוע אתכם אישית פשוט כי אתם ממלאים את תפקיד ועד הבית. זה נשמע מוכר? יש לכם התלבטויות שונות? אם כך, דעו שבהחלט אפשר להבין אתכם. בימינו ביטוח מבנה זה עולם ומלואו ולכן יש טעם לקחת את הזמן ולבחון היטב את הדברים. מה יתאים לכם יותר? איזה ביטוח באמת ייתן לכם את השקט שלו אתם מצפים ועל מה כולם ממליצים?

טיפים חשובים לפני שרצים לעשות ביטוח מבנה

כך בוחרים את הביטוח הנכון

אם יש לכם דילמה לגבי הביטוח הנכון כדאי שתעצרו לרגע ותבדקו כל מה שאתם יכולים. ראשית, מה הוא בכלל כולל ועל מה אתם עומדים לשלם? כאשר חושבים על ביטוח מבנה חושבים, בדרך כלל, לפני הכול על המבנה עצמו. כלומר – על פגעים שעלולים להיגרם משריפה, מרעידת אדמה או מכל נזק אחר. עם זאת, חשוב לדעת שעלולות להתרחש עוד תאונות אחרות במבנה שלכם, כמו לדוגמא: תאונות שנובעות כתוצאה מבלטות שבורות או מכל מיני בעיות אחרות שיש במבנה. זה לא משנה אם מי שניזוק הוא דייר בבניין או שמדובר על שליח שמגיע למסור חבילה למישהו. מה שמשותף לכל המקרים הללו זו העובדה שאפשר לתבוע אתכם, אנשי וועד הבית. אומנם זה נכון שאתם לא האחראים הישירים לתאונה, אך מבחינת האדם שניזוק זה לא רלוונטי. יתרה מכך, החוק קובע בצורה חד משמעית שניתן יהיה לתבוע את וועד הבית ולכן חשוב, כאשר עושים ביטוח מבנה, לעשות גם ביטוח צד ג'. אם יהיה לכם ביטוח מקיף כזה תוכלו לישון בשקט ולדעת שבין אם מדובר על תאונה של הגנן ובין אם זו תאונה שמעורב בה כל איש מקצוע אחר – הביטוח יכסה.

 

בחרו לכם חברת ביטוח שיש לגביה כמה שיותר המלצות

עוד טיפ חשוב שנוכל לתת לכם בנושא של ביטוח מבנה, זה לבדוק היטב באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. האם באמת נדמה לכם שכל חברה יכולה לתת לכם שירות מספיק טוב ורציני? והאם בכל מקום הצעות המחיר זהות? התשובה היא לרוב לא. לכן, אם אתם יכולים לעשות כמה בירורים מראש, מדוע שלא תעשו זאת? כדאי גם לוודא שאתם בוחרים חברת ביטוח שבאמת אפשר לסמוך עליה ועל אנשי המקצוע שעובדים בה כי בסופו של דבר אמינות ומהירות בתגובה אלה הדברים הכי חשובים שיש בביטוח.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם