3 דברים שחובה לעשות לפני שמראים את הדירה שלכם

מכירת דירה אינה עניין קל. מאחר ומדובר במוצר מורכב עם השלכות מהותיות על הרוכשים אותו, תהליך קניית הדירה הוא תהליך ארוך בעל כמה שלבים, שאינו נגמר בבת אחת.

דבר זה מחייב גם את צד המוכרים, אשר צריכים להשקיע בהכנת הדירה לקונים הפוטנציאליים, בקביעת המחיר שלה וכמובן בתיווך ובפרסום לקהל היעד הרלוונטי.

במאמר הבא נעסוק בנושאים אלו ונציין שלושה דברים שחובה לעשות לפני שמראים את הדירה.

3 דברים שחובה לעשות לפני שמראים את הדירה שלכם

עם קצת עזרה ממתווכים

מכירת דירה היא עניין מקצועי לכל דבר. רובנו הגדול לא מתעסק בקניית ומכירת דירות כדבר שבשגרה ועושה זאת לכל היותר פעמים ספורות במהלך החיים. על כן מוטב מאוד להתייעץ בתהליך עם אנשי מקצוע רלוונטיים, כלומר מתווכים. מתווכים יוכלו לסייע לכם בקביעת ערך הדירה, וכן לתת לכם טריקים מקצועיים שיגדילו את הביקוש אליה בקרב הקונים. בנוסף, מתווכים מקצועיים יעזרו לכם בהגדלת החשיפה לדירה בקרב מתעניינים פוטנציאליים ובכך יסייעו לכם במימוש העסקה במהירות רבה יותר.

אתר המקצוענים בנדל"ן הוא כתובת נכונה לחפש מתווכים עניינים ורציניים שיעזרו לכם לחתום עסקה באופן הטוב ביותר עבורכם.

 

להשקיע בעיצוב זה דבר ממש חשוב

כפי שגורסת האמרה הידועה: "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני". משפט זה תקף בהחלט בשוק מחפשי הדירות. טענה ידוע בקרב המקצוענים בענף היא שלקוחות קובעים אם הדירה מוצאת חן בעיניהם כבר בשניות הראשונות לכניסתם לנכס. על כן חשוב מאוד להיטיב את פני הדירה ולגרום לה להיראות משופרת ומשודרגת. עיצוב נקי, הקפדה על סדר והשריית אווירה נעימה חשובים מאין כמותם לשם מימוש עסקת המכירה. כמובן שאין טעם להיכנס לשיפוץ רציני, אשר ידרוש מכם זמן, מאמץ והוצאה כספית ניכרת, אך בהחלט כדאי להשקיע בשינויים קוסמטיים עבור שיפור חזות הבית: תיקונים קלים, צביעה מחודשת ובעיקר הקפדה על ארגון וניקיון של הנכס לפני בואם של הקונים הפוטנציאליים.

 

זה לא אישי

קונים רבים מעדיפים להיכנס לדירה "חלקה", כזאת שיוכלו להתאים לפי העדפותיהם ולבצע בה את השינויים הרצויים להם. על מנת להשרות אווירה של דירה כזאת, בה יוכלו הקונים החדשים להשתלב בקלות, כדאי להפחית ככל הניתן את נוכחותם של החפצים האישיים במרחב. בית עמוס במזכרות, תמונות וחפצים אישיים עשוי להרחיק את הקונים ולתת להם תחושה של בית אחר שלא יכול להיות שלהם. לכן, לפני הגעת המתעניינים מוטב לאחסן חפצים אישיים במקומות "אסטרטגיים" כגון ארונות, מחסן ואפילו בדירה אחרת של קרובים לכם. באותה נימה, מוטב לא לשפץ את הבית באופן דרסטי לפני הגעת המתעניינים, על מנת לטעת בהם את התחושה שהבית פתוח לשינויים והם יוכלו לעצבו כאוות נפשם. כולנו רוצים תחושה של חדש, בעת קניית מוצר כלשהו (יהא זה נכס למגורים, גאדג'ט או כל חפץ אחר) – באמצעות הסתרת חפצים אישיים ושמירה על הבית בצורתו המקורית הפשוטה נוכל לאפשר תחושה זאת.

 

לחיצת יד

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם