לקוח סמוי בחברת ייעוץ משכנתאות איך זה יקדם את העסק

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על הישנות של מקרים שבהם מתעניינים במשכנתא בוחרים שלא להסתייע בבנק או בגורם שהציע להם את המשכנתא בעקבות סיבות כאלו ואחרות. הדבר גרם לנו לצאת ולבחון מהן הסיבות הללו שגרמו להם לעזוב וללכת. תוהים מה הקשר בין עניין זה ללקוח סמוי וקידום העסק למשכנתאות? הישארו אתנו ותקבלו את כל התשובות בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

ציינו בפניכם רקע כללי מינימלי אודות מכרים שלנו שמחפשים כבר תקופה ארוכה את המשכנתא המתאימה להם ביותר. כעת, נוכל להרחיב בפניכם ולציין כי הם מוצאים את עצמם, בלית ברירה, עוברים מחברת ייעוץ משכנתאות אחת לאחרת. לדבריהם, בכל חברה הם מוצאים נקודה שלילית כלשהי שגורמת להם להבין שזהו לא המקום המתאים עבורם. הנה כמה נקודות שליליות שצוינו בפנינו:

  • נציג החברה לא היה מקצועי מספיק
  • נציג החברה היה חסר סבלנות
  • המשרד היה צפוף
  • היה ריח לא טוב במשרד ועוד

מדובר בדברים קטנים אמנם שמבריחים לקוחות פוטנציאליים. כדי שאתם, בעלי חברות לייעוץ משכנתאות, תוכלו להציע ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר, אתם צריכים להכיר את הלקוח הסמוי.

 

תכירו – לקוח סמוי לחברת ייעוץ משכנתאות

עכשיו אתם תבינו מה הקשר בין לקוח סמוי  לבין קידום העסק שלכם לייעוץ משכנתאות. הלקוחות שהיו אצלכם וקיבלו ייעוץ לא מקצועי או שחשו שהמשרד לא עומד בסטנדרטים בסיסיים כבר לא יחזרו אליכם. הם גם לא יציינו בפניכם את הנקודות הללו, מכיוון שעבורם זה בזבוז זמן משווע. כדי שתוכלו לדעת את כל הפרטים החיוביים והשליליים (אלו שגורמים ללקוחות לעזוב את המשרד מבלי לקבל את השירותים שלכם) אודות העסק שלכם, אתם צריכים להזמין לקוח סמוי.

 

לקוח סמוי יקדם את העסק שלכם לייעוץ משכנתאות

לקוח סמוי, כשמו כן הוא, זהו לקוח שמגיע מטעם חברה שבודקת את העסק שלכם על כל בוריו. הלקוח יציג את עצמו כמתעניין במשכנתא והוא צפוי לקבל את השירות בדיוק כמו זה שהיה לפניו וזה שיגיע אחריו. הלקוח יכול לקדם את העסק שלכם בגלל שהוא יוכל לציין בפניכם את כל הנקודות לשיפור ואת כל הנקודות לחיזוק.

 

בואו נדבר בפרקטיקה – איך לקוח סמוי יקדם את העסק שלכם?

לקוח סמוי יחזור מהפגישה בחברה שלכם והוא יוכל להציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות העסק שלכם באופן האותנטי ביותר. הוא ידע להגיד לכם שיש לכם עובד שאינו מקצועי מספיק. הוא ידע גם להגיד לכם שהמשרד מדיף ריח של זיעה. הוא יציג בפניכם את כל העובדות ויאפשר לכם לבחון כיצד תוכלו לשנות את המצב ולקדם את העסק למקום טוב יותר.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שאתם צריכים להזמין לקוח סמוי לעסק שלכם לייעוץ משכנתאות. רק כך תוכלו לקדם את העסק שלכם.

מטבעות ובית

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם