לקחתם משכנתא וקניתם דירה? איך לעבור לבית החדש?

חלום הבית שלכם מעולם לא היה קרוב יותר. חשבתם והתלבטתם ואז חשבתם עוד קצת והתלבטתם עוד הרבה ולבסוף אמרתם היום זה היום. מצאתם פרוייקט, לקחתם משכנתא – והנה, עוד פחות מחודש אתם עוברים לבית החדש שלכם.

מרגיש כאילו החלק המורכב מאחוריכם? לא בדיוק. לעבור בית ולשמור על שלום הבית, זו בהחלט משימה מאתגרת. לכן, אנחנו מדריכים אותכם כיצד עושים זאת נכון ומסבירים איך להזמין הובלה. ככה, על הדרך.

 

 תזמון המעבר

האם יש באמת זמן טוב או זמן פחות טוב לעשות בו מעבר דירה? תופתעו לשמוע, אבל התשובה היא כן. בחודשי הקיץ החמים (תרתי משמע), כאשר הילדים נמצאים בבית ועלותם של שירותי הובלה ואנשי מקצוע מזנקים לגבהים שטרם נראו – מדובר בתזמון פחות מוצלח.

לכן, מומלץ להימנע כמה שיותר מלעשות מעבר דירה דווקא בחודשי הקיץ ולדחות את המעבר לחודשים עמוסים פחות. אוקטובר נשמע לנו כמו חודש מושלם.

 

 עושים סינון

בואו, לא כל דבר שיש לכם בדירה העכשווית, צריך לעבור איתכם אל ביתכם החדש. לכן, מדובר ברגע הטוב ביותר לזרוק סוף כל סוף את המזוודה עם בגדים מהתיכון, שאתם שומרים עליה בכזו אדיקות ואהבה. כן, גם הכיסא הזה, עם הרגלית שצריך לקבע כל כמה זמן – יכול להישאר מאחור. בקצרה, עושים מיון, נפרדים מרגשות סנטימנטליים בנוגע לחפצים ולבגדים וממשיכים הלאה. תרתי משמע.

 

 חברת הובלות טובה

אולי הנקודה הקריטית ביותר, בכל עניין מעבר הדירה (ואנחנו לגמרי לא מורידים מחשיבותם של תחומים אחרים). כל אדם שלישי בארץ – יש לו עסק להובלות. האם זה אומר שכולם יודעים מה עושים ושהתכולה של הבית שלכם, תגיעה בשלום לביתכם החדש? ברור שלא. לכן, סקר שוק הוא בערך הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות.

מוצאים מספר חברות המציעות את שירותיהן, בודקים תגובות של לקוחות לפניכם, מתקשרים לבדוק האם חברת ההובלה שהוחלט עליה – יש לה בכלל זמינות בשבילכם ליום ולשעה שרציתם. זהו? הצחקתם אותנו. קובעים עם חברת ההובלות להגיע אליכם ולראות מה, כמה ,איך ומתי. בעיקר כמה – הצעת מחיר מקבלים רק אחרי שברור למובילים מה הוא צריכים להעביר.

 

 למה הצעה טלפונית זה לא משהו שעובד?

כי אין דבר מעצבן יותר, מאשר להגיע ליום ההובלה עצמו ולגלות שחברת ההובלות רוצה עוד 2000 ₪ על הובלת הפסנתר. מגדירים בצורה ברורה ומובנת מה צריך להעביר, מאיפה לאיפה ועוד, מקבלים הצעה וחותמים על הסכם כתוב.

 

 ולבסוף – נושמים, נושמים, נושמים

מעבר דירה זה לא פשוט ואם יש מישהו שמנסה להגיד לכם אחרת – תראו לו את המאמר שלנו. לכן, מדי פעם כדאי לזכור לעצור, לנשום, לטפוח לעצמך על השכם ואחרי מספר לגימות של מים קרים, להיזכר שתיכף זה נגמר ויהיה ממש טוב.

משכנתא

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם