איך לקחת הלוואה בצורה בטוחה?

לקיחת הלוואה זהו דבר שאם לא עושים בצורה חוקית ובטוחה אפשר להסתבך ולהפסיד המון כסף, אז איך לוקחים הלוואה בצורה הבטוחה ביותר?

איך לקחת הלוואה בצורה בטוחה?

מהי הלוואה בטוחה?

הלוואה בטוחה היא בעצם אשראי, שמשיבים אותה בתשלומים למקור ממנו היא נלקחה. מי המקור? חברות אשראי, קופות גמל, חברות ביטוח, וקרנות השתלמות.

ישנם גופים פרטיים המעניקים סוגי הלוואות שונות כמו גרייס, ריבית משתנה, בלון והלוואה בריבית קבועה.

 

התייעצות עם יועץ פיננסי

אם אתם לא בטוחים איזו הלוואה הכי טובה והכי נוחה לכם, מומלץ להתייעץ עם יועץ פיננסי. הוא מכיר את כל ההלוואות השונות ואת כל היתרונות והחסרונות של אותן הלוואות. יועץ פיננסי יעשה לכם סדר בראש וימנע מכם כאב ראש וסיבוכים.

 

לקיחת הלוואה מגופים מוכרים

איך הלוואה תוגדר כבטוחה? ברגע שתיקחו אותה מגוף מוכר, חוקי ושיש לו אישורים לתת הלוואות.

מי בעצם מוגדר כגוף מוכר? חברות אשראי, בנקים, קופות הגמל, חברות ביטוח וקרנות פנסיה והשתלמות

 

וידוא הסכמה בין 2 הצדדים

כשאתם לוקחים הלוואה יש לה ריבית, עליכם לבדוק שהריבית המתלווה להלוואה, ידועה ומוסכמת מראש על ידי 2 הצדדים – הכוונה גם עליכם ועל הגוף שממנו אתם לוקחים את ההלוואה.

 

בדיקה שהגוף בטוח וחוקי

היום אפשר לברר זאת בעזרת המידע הזמין שקיים באתרי האינטרנט השונים או לחלופין מאנשים הקרובים אלינו. הסבירות שאדם שאתה מכיר אינו מכיר אף גוף שעוסק בהלוואות הינה סבירות נמוכה בהחלט.

גם אם הגוף מוכר ועדיין יש חשש, ניתן לבצע בדיקה עליו באינטרנט על מנת לוודא שהוא גוף חוקי ומאושר. תהיה בטוח שהגופים הפיננסים המוכרים (חברות ביטוח, קרנות פנסיה והשתלמות ועוד) הם גופים בטוחים ומוכרים ואפשר ליטול מהם הלוואות בטוחות.

במידה ובחרת בגוף פרטי, עליך לבדוק בצורה מקיפה יותר, על מנת לוודא שלא הגעת לגורמים מהשוק האפור. הבדיקות יכולות להתבצע אינטרנטית, טלפונית וכמובן בפגישה עם הגוף.

 

הלוואה לטווח מסוים

אם אתם מפחדים לקחת הלוואה ולא להצליח לצאת ממנה, או שאתם עדיין חוששים מלקיחת הלוואה, תוכלו לקחת הלוואה לטווח קצר. הלוואה לטווח קצר בדרך כלל אורכת כשנה, אבל כשמדובר בפתיחת עסק חשוב לצפות את זמן ההחזר ולבחור את טווח ההלוואה בהתאם לצפי הרווחים, ככה שאם נראה לכם שאחרי שנה לא תצליחו להרוויח מספיק להלוואה שלקחתם, לא מומלץ לקחת הלוואה לטווח קצר. חשבו תוך כמה זמן מרגע לקיחת ההלוואה תוכלו להחזיר אותה ובהתאם לזה בחרו טווח.

 

ליווי על ידי גורם מוסמך ומבין

אם כל התהליך גורם לכם להתבלבל ואתם לא מבינים מה בטוח ומה לא, מומלץ להתייעץ עם אנשים המבינים בתחום, הם יעזרו לכם להיות מפוקסים יותר בעת לקיחת ההלוואה, לדעת מה השלכותיה ולהימנע מעשיית צעדים שלא יהיו טובים לכם. אם תרצו תוכלו לשמוע עוד על הלוואות לעסקים קטנים, להתייעץ ולקבל מידע אצל ביזלנד הלוואות לעסקים.

 

שטרות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם