מהיום באים עם רכב למרכז! איפה מוצאים חניה בגוש דן?

למצוא חנייה בגוש דן הפכה בשנים האחרונות למשימה כמעט בלתי ניתנה להצלחה. רבים ממי שמוצא חניה או חניון מוצלח, מעדיף לשמור אותו בסוד לעצמו. לכן, במקום להסתמך על חברים ושמועות אנחנו כאן לעשות לכם סדר. אז במידה וגם אתם סובלים מבעיית החניה בגוש דן הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את החניונים המרכזיים בגוש דן כדי להקל עליכם למצוא חניה בכל שעות היום.

 

החלופות: תחבורה ציבורית ורכבת

רגע לפני שנדבר על אזורי חניון מומלצים בגוש דן, נסביר על היתרונות והחסרונות של החלופות התחברויות הקיימות היום. ניוד באמצעות תחבורה ציבורית,  בין אם זה באמצעות אוטובוס ובין אם זה באמצעות רכבת, יכול להראות מפתה מצד אחד, שכן אין צורך לחפש חניה ולשלם על חניה או דלק. אך האמת היא שניוד בעזרת תחבורה ציבורית טומן ברובו המון תסכול של האנשים שנעזרים בתחבורה ציבורית ממקום למקום. הסיבה הראשונה לכך היא חוסר אמינות שלעיתים תחבורה זו לוקה בה. לעומת הרכבת, שידועה כאמינה לגבי זמני היציאה שלה מכל תחנה ולרוב היא מדייקת בהם, האוטובוסים לוקים בחסר בנושא. כמו כן, אוטובוסים בערים הגדולות סובלים מפקקים גדולים מה שגורם להם לאחר לתחנות הבאות שלהם, ולעכב את ההגעה שלכם ליעד. האמנם העיריות והמדינה פועלות במרץ כדי לסלול נתיבי תחבורה ציבורית ייעודיים, אבל ייקח עוד זמן רב עד שנתיבים כאלו בגוש דן יהיו מוכנים בצורה טובה. כמו כן, תחנות הרכבת ממוקמות מחוץ לעיר או במקומות מרכזיים, ולכן לרוב על מנת להגיע לרכבת יש צורך בשימוש בתחבורה ציבורית נוספת או רכב – פעולות שעלולות לעכב אתכם ולגזול מכם זמן רב.

 

אז איפה כן כדאי לחנות כאשר נוסעים עם הרכב?

  • חניון פארק יהושוע – חנה וסע

צמוד לפארק יהושוע, בסמוך  לתחנת רכבת האוניברסיטה ממוקם חניון עצום. חניון זה נותן מענה חניה בתל אביב והסביבה לכל מי שמגיע ברכב פרטי לעבוד באזור, אבל רוצה להימנע מבעיות החנייה. מחניון זה יוצאים שני קווי שאטל חינמיים: אחד לאזור אלנבי ורוטשילד, שני לאזור אבן גבירול, בתי המשפט וביה"ח איכילוב. השאטלים יוצאים כל 5 דקות בשעות העומס וכל 15 דקות ביתר היום עד לשעה 22:00.

 

  • חניון הבורסה ברמת גן:

רמת גן היא עיר גדולה, לכן מומלץ לחפש באינטרנט את האפשרויות לחניה בהתאם לאיזור היעד שלך. רוב האנשים שיעדם הוא רמת גן לרוב ירצו להגיע לאיזור הבורסה. באיזור הבורסה קיימים אפשרויות חניה וחניונים רבים, לרוב המחיר זהה בקרב החניונים השונים. חניון הבורסה ממקום קרוב לבורסה ולתל אביב סבידור מרכז והוא מספק חניה מרכזית לכל האיזור.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין למצוא חניה בגוש דן זו משימה קשה, לכן, על מנת להקל על התהליך  – בדקו מראש מה החניון הקרוב אליכם ביותר, מה שעות הפתיחה של החניון וכן את עלות החניה של חניון. הפרטים על החניון עשויים להשתנות מעת לעת ולכן מומלץ לערוך בדיקה זריזה על מנת שלא יהיו הפתעות בכל מה שקשור לחניה.

רכבים חונים

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם