מהי העלות המינימלית לביטוח בניין משותף?

רובנו לא נולדנו לעריסה מרופדת בשטרות מרשרשים, כך שהחיסכון וצורת השימוש החכמה בכסף, הינם חלק משגרת חיינו.

במידה והחלטנו כי ביטוח בניין משותף הינו הבחירה האופטימלית, כדי לבטח את עצמנו משלל סכנות ומקרי קצה, אין סיבה שנשלם חודשית, יותר מכפי שאנו נצרכים.

מעוניינים לדעת מהי העלות המינימלית לביטוח מבנה משותף? המאמר הזה הולך לגזול מכם מינימום זמן, ולהעשיר אתכם במקסימום ידע.

מהי העלות המינימלית לביטוח בניין משותף

ביטוח בניין משותף – האפשרויות השונות

לא רבים האנשים שאוהבים לשחק במזל שלהם ולהשתעשע בסיכון עצמי גבוה, כמה כבר בוחרים לעסוק למחייתם, בלוליינות ולבלות את זמנם בהליכה על חבל דק על פתחה של תהום עמוקה, משוננת סלעים? מעט מאוד. רובנו נעדיף את הביטחון והשלווה, על פני הריגוש שבסיכון, ואת השינה סדורת הנשימה בלילה על פני חלומות ביעותים מסויטים.

ביטוח מבנה משותף נועד כדי לספק לנו הגנה, בכל מקרה של סכנה אפשרית למבנה המשותף. נזקים שונים למבנה עלולים לגבות מאיתנו סכומים גבוהים ביותר, כדיירים השותפים בו. ביטוח מבנה משותף ברמות שונות מספק כיסוי נרחב ומסייע לשקט הנפשי שלנו.

ישנם 4 סוגי ביטוחים תחת השם: ביטוח בניין משותף. תוכלו לבחור באיזה כיסוי ביטוחי לבטח את עצמכם. לפניכם טבלה מפורטת עם סוגי הביטוחים ומה הם כוללים.

סוג הביטוח לבניין משותף הסבר מפורט
ביטוח חבות מעבידים במקרה בו ועד הבית העסיק מטעמו עובד, והעובד נפגע כתוצאה מרשלנות בשטחים המשותפים בבניין, חלה אחריות על הדיירים בבניין לשלם לנפגע פיצויים לפי דרגת פציעתו. ביטוח חבות מעבידים, מכסה אתכם במקרה שבו תתחייבו על תשלום פיצויים לעובד.
ביטוח כלפי צד ג' במידה ומבקר בבניין, אורח או אפילו דייר, נפגע בשטחים המשותפים לכלל הדיירים בבניין, כתוצאה מרשלנות, הוא יכול לתבוע את דיירי הבניין בתביעת נזיקין, פיצויים אלו עלולים לגבות מהדיירים סכומים של אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים. ביטוח צד ג' נותן כיסוי במקרה זה.
ביטוח חברי ועד ביטוח חברי ועד הינו כיסוי ספציפי לחברי הועד כהרחבה לביטוח צד ג', זאת במידה וישנה תביעה ספציפית נגד חברי הועד. יש לדעת כי ביטוח זה אינו כולל תביעות בגין דיבה, לשון הרע, סכסוך בין שכנים וענייני תקציב של ועד הבית.
ביטוח מבנה ביטוח זה מכסה כל מקרה של פגיעה במבנה עקב נזקים שונים כמו: שריפה, רעידת אדמה, נזקי סופות וסערות, התקפת טילים, פיצוץ בלון גז ועוד. ביטוח זה בבסיסו חל רק על החלקים המשותפים, ניתן להרחיבו כך שיבטח גם את הדירות עצמן.

 

המחיר המינימלי לביטוח בניין משותף

כדי להבטיח לעצמכם את התשלום המינימלי עבור ביטוח בניין משותף, תוכלו לבקר באתרים שונים של השוואת מחירים, קודם לכן בחרו את סוג הביטוח הרצוי. יש לדעת כי ככל שהביטוח יהיה בסיסי יותר, תשלום דמי הביטוח יהיה מינימלי יותר.

בניין מגורים

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם