מה היא קופה רושמת ממוחשבת?

כשזה מגיע לעסקים, קופה רושמת היא בין הדברים הכי חשובים שיהיו לנו – היא עוזרת לנו לעקוב אחרי ההכנסות, ההוצאות והמלאי שלנו, ומספקת עזרה חיונית מאין כמוה בכל הנוגע לניהול השוטף של בית העסק. בשנים האחרונות, חלה התקדמות טכנולוגית אדירה בעולם הקופות הרושמות, שהביאה לנו בין היתר את חוד החנית של שוק הקופות הרושמות לעסקים: קופה רושמת ממוחשבת.

במאמר הבא, סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על קופה רושמת ממוחשבת ואיך גם העסק שלכם יוכל להרוויח מאחת. לרוב, כשאנשים חושבים על קופה רושמת, עולה להם בראש תמונה של מכונה, מעט מיושנת, עם מקשים ומגירה נפתחת המחזיקה שטרות וכסף מזומן. כיום, התמונה היא לגמרי אחרת.

בעזרת קופה רושמת ממוחשבת כמו שמציעה חברת ג'יפי טרייד, תאפשר לכם לשמור את כל המידע העסקי שלכם בלחיצת כפתור, יחד עם גיבוי של כל המידע בענן שיאפשר לכם גישה קלה אליו וראש שקט.

 

מה ההבדל בין קופה רושמת רגילה לקופה רושמת ממוחשבת?

כפי שניתן להבין משמה, קופה רושמת ממוחשבת היא למעשה מבוססת על מחשב – או במקרים רבים, על סמארטפון או טאבלט. בעוד שקופה רושמת רגילה מצריכה מאיתנו להדפיס קבלות ולשמור אותן, קופה רושמת ממוחשבת מאפשר ניהול יעיל ומהיר של כל המידע במחשב, ושמירה של המידע בענן שמייתר לחלוטין הדפסה של מסמכים שעלולים ללכת לאיבוד. בדומה לקופות רושמות מיושנות, גם קופות רושמות ממוחשבות יכולות להגיע עם מגירה נפתחת לאחסון כסף מזומן.

קופה רושמת ממוחשבת

איך עובדת קופה רושמת ממוחשבת?

הקופה הרושמת שמציעה חברת ג'יפי טרייד מבוססת על מערכת ההפעלה של אנדרואיד, מה שמאפשר לה למעשה לעבוד על כל מכשיר שתומך בפלטפורמות אנדרואיד" החל ממחשבים ועד לטאבלטים ומכשירי טלפון סלולריים. העבודה על הקופה הרושמת הממוחשבת מתבצע על גבי מסך המגע, המאפשר גישה מהירה ונוחה לכלל הפונקציות באפליקציה של הקופה.

בעזרת לחיצת כפתור פשוטה, תוכלו לקבל כספים במזומן או באשראי, להוציא חשבוניות וקבלות ולשמור את המידע הן על הזיכרון של המערכת עצמה והן להעלות אותו לגיבוי בענן.

 

כיצד לבחור קופה רושמת ממוחשבת?

כשאנו ניגשים לחפש חברה המציעה קופות רושמות ממוחשבות, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לוודא שהמערכת אותה מציעה החברה מבוססת על מערכת הפעלה מוכרת ואמינה, ושתוכנת הקופה עצמה היא איכותית ונמצאת בשימוש על ידי עסקים נוספים.

כמו כן, חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה שתדע לתת לכם מענה מהיר ומספק על כל תקלה בה אתם עשויים להיתקל. אנו מציעים לבדוק מראש את מערכת הקופה הרושמת עצמה לפני הרכישה, בכדי שתוכלו לדעת באמת איך היא מרגישה לכם בידיים. ניתן להשכיר קופה רושמת ממוחשבת לפרק זמן מוגדר מראש, כדי לקבל קצת ניסיון והבנה. בסופו של דבר, מדובר בתוכנה פשוטה לתפעול, אפילו יותר מקופות רושמות רגילות ומסורבלות.

קופה רושמת ממוחשבת

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם