מה היתרונות של משכנתא בתהליך של רכישת נכס מניב

אם אתם מחפשים דרך להכנסה פסיבית משמעותית בכל חודש, רכישה של נכס מניב היא פתרון נהדר.

בניגוד לאפיקי השקעה אחרים, נכסים מניבים מאפשרים לכם לקבל הכנסה קבועה בכל חודש מההשקעה שלכם, וכל זה תוך שמירה עלייה בערך של הנכס

לעצמו.

ללקיחת משכנתא בתהליך של רכישת נכס מניב יש מספר יתרונות, ואנחנו כאן כדי להציג לכם אותם.

מה היתרונות של משכנתא בתהליך של רכישת נכס מניב

נכס מניב

נכס מניב הוא נכס שאותו אתם קונים לא עבור שימוש אלא כדי לייצר מקור הכנסה נוסף. הנכס הזה יכול להיות דירה, שטח מסחרי, משרד או שטח חקלאי. כל נכס שבסופו של דבר נועד כדי להכניס ממנו כסף ולא עבור שימוש ישיר הוא נכס מניב. מניבים כאן כדי לעזור לכם להבין כיצד אתם מגיעים להיות בעלים של נכסים מניבים, ומדוע משכנתא יכולה להיות כלי נהדר להשיג את המטרה הזו.

חשוב לזכור שנכסים מניבים לא בהכרח צריכים להיות נכסים גדולים שבהם עוסקים משקיעי נדל"ן כבדים. כל אחד מכם יכול להחזיק בנכסים מניבים, גם אם מדובר על מחסנים להשכרה או דירות קטנות. לכל אחד יש את האפשרות, ומיד תבינו כיצד.

 

משכנתא לרכישת נכס מניב

משכנתא לרכישת נכס מניב, בדיוק כמו משכנתא רגילה נועדה כדי לעזור לכם לכסות על הפער בין ההון העצמי שיש לכם לצורך הרכישה ובין עלותו של הנכס. כמו המשכנתא הקלאסית, גם במשכנתא הזו הנכס משועבד להלוואה כל עוד אתם בתקופת הפירעון. בלקיחת משכנתא על נכס מניב יהיה עליכם להסביר כמובן מהיכן אתם מתכננים להחזיר את העלות של ההלוואה.

ללקיחת משכנתא על נכס מניב יש מספר יתרונות שחשוב שתכירו:

  • החזר על חשבון ההשכרה

אם התרגלתם מהעבר שהמשכנתא אוכלת לכם כל חודש חלק מהמשכורת, בנכסים מניבים זה לא הסיפור. את המשכנתא אתם יכולים לממן מההשכרה של הנכס וכך להנות מבעלות על נכס בלי להרגיש שאתם מוציאים חלק מהמשכורת שלכם על משכנתא. לעיתים, תוכלו להשכיר את הנכס במחיר גבוה מהחזר המשכנתא החודשי וכך להרוויח גם עליו.

  • הגברת הסיכוי לקבלת משכנתא

בקבלת משכנתא על דירה, היה עליכם להוכיח יכולת החזר. כאשר מדובר על נכסים מניבים, הבנק בודק גם את הנכס עצמו ומבצע על פי קריטריונים מסוימים הערכה האם באמת הנכס הזה יוכל לאפשר לכם לעמוד בהחזר של ההלוואה. כך תוכלו לקבל על נכס איכותי משכנתא גבוהה, שכאמור יהיה לכם קל להחזיר אותה.

  • אתם יכולים לקנות נכס בעל ערך רב

המשכנתא על נכסים מניבים מאפשרת לכם לקנות נכסים שהשווי שלהם רב יותר וכך לקבל עליהם תשואה גבוהה יותר מאשר זו שהייתם מקבלים על נכס שהייתם קונים רק בעזרת הון עצמי.

 

לסיכום

למשכנתא על נכסים מניבים יש מספר יתרונות שמאפשרים לכם לקבל משכנתא גבוהה ולדאוג שהנכס יממן את ההחזר.

מחשבון ובית

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם