מיתוג עסקי – איך תגדיל ככה את ההכנסות של העסק?

מיתוג עסקי זהו תהליך יחסית בסיסי שכל עסק חייב לעבור כחלק מתהליך הקמתו, בין אם מדובר בחנות מכולת ובין אם מדובר במשרד

רואי חשבון.

לא משנה אם אתם מוכרים שירותים או מוכרים מוצרים, תהליכים של מיתוג עסקי, מודל עסקי, ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח לעסק הם

תהליכים שחובה לעבור, גם אם אתם פותחים עסק חדש, וגם אם יש לכם עסק שמדשדש או שהגיע לתקרת זכוכית מסוימת.

בכל מה שנוגע ליחסים עם הלקוחות שלכם ועם השיווק ופרסום העסק – תהליך המיתוג העסקי יעשה לכם סדר ויגדיל לכם את ההכנסות.

מיתוג עסקי - איך תגדיל ככה את ההכנסות של העסק

מהו תהליך המיתוג העסקי

בניית מותג לעסק שלכם, בעצם נקראת תהליך של "מיתוג עסקי". זהו תהליך שמורכב מכמה שלבים, שבסופם אתם כבעלי העסק יוצאים עם תוצאות שמגדירות את העסק שלכם יותר טוב. בין אם זה ערכים שאתם רוצים שהעסק שלכם ישדר, תחושת הצלחה, הרגשת יושר ואמינות, וגם גרפיקה מסוימת או קו עיצובי חדש. כשהלקוח הפוטנציאלי שלכם יראה את העסק שלכם, הוא יתחבר למותג שהוא רואה מכמה סיבות, ולכם כבעלי העסק יש את כל האחריות לתת לו את הסיבות האלה. לדוגמא מפעל שמייצר מוצרי צריכה, שיוצא בתהליך של מיתוג עסקי, ובתהליך מחליט שמחזור חומרים הוא חלק חשוב מהשינוי שהעסק יעבור, יוכל לשווק ולפרסם את מוצריו עם העובדה הזאת שהוא ממחזר, וככה לקוחות חדשים שחשוב להם עניין הסביבה והאקולוגיה ירצו לקנות ממנו ולא ממתחריו המזהמים. עוד על מיתוג עסקי – כנסו לאתר שטיק מדיה.

 

שלבים מרכזיים בהליך המיתוג העסקי

בכללי נמליץ שתהליך המיתוג העסקי יבוא תוך שינוי או התחדשות גדולה של העסק, וכחלק מהשינוי הזה יהיה גם מיתוג עסקי. כחלק מהמיתוג העסקי, בעל העסק צריך להחליט על קו מנחה שהוא יפעל בו ויתמיד בו. לדוגמא פרסום אורגני בפייסבוק – לבנות ממש "מוצר" ללקוחות פוטנציאלים, ולשווק אותו בערוץ שיווק אחד תוך פרסום מודעות בעיצוב אחיד, עם קונספט אחיד שתמיד ידעו שמדובר באותו עסק. לא חייבים בדיוק את אותם מודעות אך כן מומלץ שהעיצוב יהיה דומה בכולם, הגרפיקה תישאר זהה וככה הלקוחות החדשים ילמדו להכיר אותכם לאט לאט וככה תגדילו את כוח הקנייה ואת המכירות של העסק.

 

סיכום – איך מיתוג מוביל להעלאת הכנסות

כחלק מהתהליך, ההתייעלות בפרסום ובשיווק, ההכרה של הלקוחות לא תאחר לבוא, ולאחר זמן שלקוח מתבשל עם ההחלטה לקנות ממכם – כל עוד תשמרו על המותג שיצרתם כמו שצריך, ולא תבצעו בו שינוים דרסטיים – הלקוח ההוא גם יקנה ממכם ויביא אתו עוד לקוחות. לאחר זמן מה בתהליך תוכלו לראות מהם ערוצי הפרסום הכי מכניסים, להתייעל פעם נוספת ולשמור על המיתוג שכבר עשיתם, וככה קהל הלקוחות יגדל, הכנסות העסק יגדלו, ותהליך המיתוג יוכיח את עצמו.

 

מטבעות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם