מכללות ללימודי משכנתאות

בשנים האחרונות עלו מחירי הדירות בקצב מסחרר ובחדות קיצונית כך שרוב האנשים המגיעים אל הרגע המכריע בו הם מחליטים לקנות דירה, נזקקים למשכנתא כדי לעמוד במשימה. לעיתים עובר זמן רב עד שאותם קונים מאתרים את העסקה אליה הם מוכנים להתכנס וכדי למצוא אותה הם פונים ליועץ משכנתא מקצועי ואמין. מסיבה זו, מקצוע ייעוץ המשכנתאות ממשיך להתרחב ולייצר עוד ועוד ביקוש ומשרות פנויות, מה שמושך רבים לחיפוש אחר קורס באחד מן המוסדות הלימודיים או מכללות ללימודי משכנתאות. גם היותו של שוק הנדל"ן אחד השווקים הרווחיים והמבוקשים בישראל משפיע על הביקוש מקצוע. בקורס ייעוץ משכנתאות רוכשים הסטודנטים כלים תיאורטיים ומעשיים  שיאפשרו להם לסייע באופן המקצועי ביותר לרוכשי הדירות ולענות על שאלות כמו מה סוג המשכנתא העדיף לכל מקרה? מעוניינים בהשכרת כיתות לימוד בחיפה? מה גובה ההחזר החודשי המתבקש? מהם תנאי המשכנתא וגובהה? ועוד.

לימודים

 

מכללות ללימודי משכנתאות מחפשות את אותם האנשים המסוגלים לבצע תפקיד חישובי ורציני שיוכלו להתמודד מול לקוחות ולייצר עבורם שגרה טובה יותר ועבור החברה רווח ראוי. אנשים כאלו צריכים להיות בקיאים בחומר אך גם בעלי נחישות ויכולת לסגור תהליכים. גם אנשים המחפשים הסבה מקצועית לאחר שנחלו אכזבה מבחירתם הקודמת במשלח יד, יעמדו בין הסטודנטים בכל מכללה שכזו. נוספים אליהם גם פורשים, יוצאי מערכת הביטחון או שוק ההון והמסחר המבקשים לשמר את רמת הכנסתם על ידי עבודה הרלוונטית להכשרתם. מבין יתרונותיו הבולטים של קורס לימודי ייעוץ משכנתאות הוא דרישות הקבלה למשרות בתחום שלא מחייבות תואר אקדמי אלא רק לימודי תעודה מקצועיים וקצרים יותר משמעותית. לא נדרש עבור קורס שכזה ידע קודם כך שכל אחד יכול להגיע, ללמוד ולהצליח.

חדר מעוצב

 

מכללות לימודי משכנתאות כמו אורין שפלטר מציעות מגוון מסלולי לימוד – הן פרונטליים והן מקוונים עבור כ קהלי היעד שצוינו לעיל. תוכנית הלימודים במכללה הינה יסודית ומקצועית וכוללת תכנים כמו יסודות הנדל"ן והבנקאות, סוגי משכנתאות, התאמת משכנתא ללקוח, שיווק ומכירה, מיסוי, טכניקות ייעוץ, מחשבונים מיוחדים, שוק המשכנתאות בישראל, דיני מקרקעין ועוד נושאים חשובים נוספים.

האוכלוסייה בישראל צריכה אנשים איכותיים שיבטיחו לדאוג לצרכיהם בתחומי המשכנתא: האוכלוסייה גדלה בכל שנה יותר ויותר, כך גדל גם מספר המשכנתאות ומקורות המימון, יותר אנשים מבינים את היתרון של ייעוץ משכנתא פרטי שיכול לחסוך הון ולהימנע משגיאות הרות גורל בקבלת ההחלטות.

במכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית איכותית מוצע קורס מקצועי ומשודרג ללימודי ייעוץ משכנתא, המבטיח את הכשרתם התיאורטית והמעשית של כל הבוגרים ואת הסיוע בקבלה למקומות עבודה עם תום הלימודים. סגל המכללה בנוי מנבחרת מנצחת של מומחים העוסקים בתחום ומגיעים עם המידע המעודכן ביותר הישר מעולם העבודה. כמו כן הם זמינים לשאלות ופניות של הסטודנטים הזוכים גם לליווי אישי מהמכללה במשך כל תקופת הלימודים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם