משכנתא בבנק הבינלאומי

מעוניינים לקחת משכנתא מהבנק הבינלאומי וזקוקים לפרטים נוספים על תהליך זה? במאמר זה נעניק לכם פרטים כלליים שיסבירו לכם מהי משכנתא ונפרט את תהליך בקשת המשכנתא מהבנק הבינלאומי.

משכנתא בבנק הבינלאומי

מהי משכנתא?

משכנתא היא הלוואה של סכום גבוה שמתאימה לטווח ארוך ומשמשת את הלווה בדרך כלל עבור רכישת דירה או בית. הגוף המלווה נותן את ההלוואה הזו בתמורה לשעבוד הנכס עבורו. לקיחת משכנתא מהווה החלטה כלכלית משמעותית וחשובה מאוד. לפיכך, כאשר לוקחים משכנתא, יש לפעול באופן מחושב ולוודא שהמשכנתא נבחרת בתבונה.

 

מהם הסיבות לבקשת משכנתא?

בדרך כלל, אנשים מגישים בקשה למשכנתא בגלל אחת מן הסיבות המפורטות כדלקמן:

  • הלווה מעוניין לרכוש את הדירה הראשונה בחייו.
  • הלווה מעוניין לשפר את הדיור שלו, לעבור לדירה חדשה אחרת ולמכור את דירתו הישנה.
  • הלווה מעוניין לרכוש נכס להשקעה לטווח זמן מסוים.
  • הלווה בונה בית חדש.
  • הלווה מעוניין לקחת משכנתא על הנכס הקיים שלו.

 

כיצד לוקחים משכנתא מהבנק הבינלאומי?

אם אתם מעוניינים במשכנתא עקב אחת מן הסיבות שפורטו לעיל, עליכם לבצע תהליך שמחולק למספר שלבים חשובים:

ראשית, עליכם להגיש בקשה לקבלת משכנתא בעזרת מילוי טופס בקשה שנמצא באתר של הבנק הבינלאומי או במוקד הטלפוני של הבנק. לחלופין, ניתן להגיש את טופס הבקשה בדלפק משכנתאות של אחד מסניפי קבוצת הבינלאומי. בבקשה זו יש לצרף מספר פרטים חשובים לרבות: פרטים אישיים, פרטים כלכליים על ההכנסות שלכם, פרטי הנכס וסכום ותקופת ההלוואה הרצויה.

לאחר מכן, עליכם לבחור את מסלול המשכנתא המתאים לצרכים האישיים שלכם. כיום, הבנק הבינלאומי מציע סוגים רבים של משכנתאות כגון: הלוואות גישור, הלוואת משכנתא לזכאים, משכנתא משולבת, משכנתא של ריבית משתנה צמודה למדד ועוד. מומלץ להיעזר בשלב זה בייעוץ מקצועי חיצוני שיסייע לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

בהמשך, תגיעו לפגישה בסניף עם יועץ משכנתאות שבה תקבלו אישור סופי של הבקשה לקבלת המשכנתא. בשלב זה עליכם להצטייד במידע שהגשתם בשלב הגשת הבקשה ולהגיש את המסמכים הבאים בהתאם לסוג ההלוואה שלקחתם:

  • תעודת זהות הכוללת ספח מעודכן ופרטי ילדים.
  • תעודת זכאות ממשרד הבינוי והשיכון (במקרה של הלוואת זכאות).
  • אישורי הכנסה.
  • חוזה של רכישת הדירה או תוכנית היתרי בנייה.
  • נסח טאבו או אישור זכויות של הנכס.

 

לאחר קבלת אישור הבקשה, עליכם לחתום על מסמכי ההלוואה הכוללים שמאות, ביטוח נכס, ביטוח חיים ועוד. יועץ המשכנתאות יעניק לכם את כל המידע הנוגע למסמכים. לאחר החתימה הסופית על המסמכים, תקבלו את הלוואה על פי מטרת ההלוואה וההוראות שלכם.

זקוקים לייעוץ מקצועי בתחום המשכנתאות? מחפשים מידע נוסף שיסייע לכם לקחת משכנתא בצורה יעילה? משכנתא אינפו יספקו לכם מידע ויסייעו לכם לקחת משכנתא תמורת מחירים הגיוניים ומשתלמים. כנסו לאתר לפרטים נוספים.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם