מתי נרצה לקנות משרד?

יש לא מעט מעסיקים שבוחרים לשכור משרד דרכו הם עובדים. מדובר בעובדה ידועה שמוכרת עבור רבים מאתנו. שכן, יש מי שמעדיפים שלא להשקיע ברכישה של משרד, אלא לעבוד במקום אחד ולבדוק אם הוא מתאים.

במידה ויתגלה כי אין התאמה עם המשרד הנבחר – תמיד  אפשר לעבור. יצאנו לבדוק באילו מצבים מעסיקים אלו ירצו לקנות משרד וחזרנו עם כל הפרטים שאתם, המעסיקים ששוכרים משרדים, צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שהמעסיק שלנו התייעץ עמנו לגבי העתקה של המשרד ממקום מושבו אל עיר אחרת שנמצאת במרחק של 30 קילומטרים. מדובר בשינוי מהותי עבור כל העובדים במקום. שכן, כולנו מתגוררים בקרבת המשרד הנוכחי.

לדבריו, היו לו לא מעט סיבות שגרמו לו לרצות לקנות משרד בעיר אחרת. לדעתנו אין מדובר בסיבות מוצדקות. דעה זו הובילה אותנו לכתוב מדריך שיציג בפניו את הסיבות המוצדקות שסביר שיובילו אותו לקנות משרד. הישארו אתנו ותגלו מהן.

 

מתי תרצו לקנות משרד? מצב מספר 1

אתם תרצו לקנות משרד במידה ותיחשפו למודעה מסוימת באתר הבא https://www.zira1.com ובה יהיה כתוב שמישהו מציע משרד גדול יותר למכירה במצב טוב ובמחיר נמוך מאוד שיאפשר לכם לרכוש אותו ללא הלוואה או משכנתא. שכן, מדובר בסיבה שתאפשר לכם לשדרג את מקום העבודה שלכם באופן משמעותי מבלי שתצטרכו להתעסק כל הזמן עם בעלי הנכס.

 

מתי תרצו לקנות משרד? מצב מספר 2

אתם תרצו לברר פרטים על משרדים לקנייה ולבצע רכישה של משרד כאשר מפנים אתכם מהמשרד הקיים. כלומר, במידה והסתיים החוזה ובעל הנכס ביקש מכם לעזוב תוך כמה ימים, שבועות או חודשים.

הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי לאחר שריפה או מקרה חירום אחר שאירע במקום וגרם לבעל הנכס לבקש מכם להתפנות מהמקום בהקדם האפשרי. זו הזדמנות טובה מאוד שעשויה לגרום לכם לרצות לקנות משרד.

 

מתי תרצו לקנות משרד? מצב מספר 3

אתם תרצו לקנות משרד במצב שבו תגלו שמתחיל בבניין הליך של תמ"א 38 במשרד הנוכחי שלכם. שכן, אתם לא רוצים לעבוד במקום שיש בו קידוחים, אבק ופועלים שמסתובבים לכם בין הרגליים. הדבר נכון גם למצבים שבהם יש בנייה בסמוך למבנה. שכן, גם אז, אתם עשויים לחוות קושי ולהבין כי אין באפשרותכם לעבוד באופן רציף כפי שעבדתם בעבר. כך שזה הזמן שלכם לקנות משרד.

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

רגע לפני שהמדריך הנוכחי יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם, קוראים יקרים, כי אלו היו 3 המצבים שבהם אתם תרצו לקנות משרד. אם אחד או יותר מהמצבים הללו אירעו לכם לאחרונה – כדאי שתדעו שזה סימן לעצור את רצף העבודה שלכם ולבדוק פרטים מעמיקים אודות משרדים למכירה. אנחנו מקווים שהמעסיק שלנו יבין שאלו המצבים הנכונים לרכישת משרד ומקווים שיפעל בהתאם.

משרדים לקנייה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם