5 סימנים שאתם יכולים לשלם פחות על ביטוח הרכב

לא מעט אנשים רוכשים ביטוח רכב ולא יודעים שהם יכולים לשלם מחיר זול יותר משמעותית מהמחיר שהם משלמים על הביטוח הנוכחי. איך זה קורה ולפי מה ניתן לדעת אם ניתן להוזיל את ביטוח הרכב הקיים? על אלו ועוד, תקבלו כאן תשובות. אז בואו נתחיל.

 

מה משפיע על מחיר ביטוח רכב?

ביטוח רכב מושפע מפרמטרים רבים כאשר העיקריים שבהם הם:

הנוהג ברכב – נהג בעל רישיון חדש או ותיק, נהג צעיר, גיל נהג ועבר ביטוחי שלו, כל אלו שפיעים ישירות על מחיר הביטוח.

הרכב המבוטח – סוג הרכב משפיע על מחיר הביטוח. נתונים אלו כוללים סוג רכב, יצרן, רכבי יוקרה, דגם רכב וגיל הרכב.

מטרת הרכב – כאשר מדובר ברכב מסחרי הנמצא 24 שעות על הכביש, המחיר יהיה שונה מרכב משפחתי באמצעותו נעשית נסיעה שבועית… לא כל חברת ביטוח יודעת למפות את הנתונים שצורה שהשימוש המועט ברכב יוזיל את המחיר, אך חשוב לציין שיש אופציה כזו.

 

מתי ניתן להוזיל מחירי ביטוח רכב?

השוואת מחירי ביטוח – השוואת מחירים היא הדרך טובה ביותר לסמן לכם על כך שאתם יכולים לשלם פחות על הביטוח. התחרות בענף ביטוחי הרכב היא גבוהה וכך חברות הביטוח מתחרות ביניהן על הלקוחות. הצרכנים הם המרוויחים וכדי להרוויח מכך צריך לערוך השוואת מחירים יעילה ולהנות ממחירי ביטוח משתלמים.

היסטוריה ביטוחית – העבר הביטוחי משפיע על מחיר הביטוח. אם לא הייתם מעורבים בתאונה ב-3 השנים האחרונות, אתם יכולים להביא אישור העדר תביעות לחברת הביטוח ולזכות במחיר ביטוח נמוך יותר.

מספר ביטוחי רכב – על פי חוק כל בעל רכב חייב לרכוש ביטוח רכב חובה. הבעיה היא שביטוח חובה לבדו לא מספיק במתן מעטפת ביטוחית הולמת וכך רוכשים גם ביטוח מקיף או ביטוח צד ג' בנוסף אליו. כאשר רוכשים את הביטוח הבסיסי בחברה אחת ואת הביטוח הנוסף בחברה אחרת, התשלום הוא גבוה יותר וניתן להוזיל אותו בקלות על ידי העברת כל הביטוחים המשלימים לחברת ביטוח אחת…

כיסויים מיותרים – ביטוח מקיף כולל מגוון כיסויים. מעיון בכיסויים הנכללים בפוליסה אתם יכולים לצאת מופתעים. יש לכם לדוגמא סעיף בביטוח בו אתם מבטחים את שאר הנהגים במשפחה כדי שיוכלו לנהוג ברכב שלכם, אך במציאות יש לכל אחד מהם רכב והם לא צריכים את הביטוח עליו אתם משלמים. זו רק דוגמא. אתם יכולים למצוא מגוון כיסויים שאתם לא צריכים בהתחשב בנתונים וכך להוזיל את מחיר הביטוח באופן משמעותי.

ביטוח לפי קילומטר –  ישנן חברות ביטוח המאפשרות ביטוח לפי קילומטר, כך מחיר הביטוח נמוך באופן משמעותי ממחיר הביטוח הרווח. הגבלת קילומטרים אמנם לא מתאימה לכל אחד, אך אם היא מתאימה לכם, אתם יכולים להרוויח.

כסף

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם