3 סיבות בגללן חשוב שתקנו קרטונים חדשים למעבר הדירה

אז זהו זה, סוף סוף מצאתם את הדירה הבאה אחרי שחיפשתם אותה כל כך הרבה זמן. כבר מצאתם מסגרות לילדים, חתמתם על חוזה מול בעל הדירה, ועכשיו מה שנשאר הוא רק לארוז את הדירה הנוכחית ולעבור לדירה הבאה. אז זהו שזה לא 'רק'.

אם כבר יש לכם ניסיון בתחום ויצא לכם לעבור דירה פעם או פעמיים בחיים אתם יודעים שמדובר על סיפור מורכב שדורש הרבה הכנה ותכנון מראש. אם עוד לא יצא לכם לעבור דירה אנו ממליצים לכם בחום להתכונן כמו שצריך ולהיות מאוד מסודרים, זה יקל עליכם את התהליך ויהפוך אותו לפשוט וקל יותר. בנוסף, כדאי להיאזר בסבלנות ולהבין שלא הכל יתנהל בדיוק כמו שרצינו ודמיינו.

 

קרטונים למעבר דירה

קרטונים לאריזת דירה הם אחד מהדברים הכי בסיסיים שכל מי שעובר דירה צריך. רק כשאנחנו צריכים לארוז את הדירה שלנו אנחנו מגלים איזו כמות עצומה של חפצים יכולה להיכנס בשטח מוגבל ומצומצם. לא תאמינו כמה דברים יש לכם, וכמה מקום הם תופסים.

כמובן שהדרך הכי נוחה לארוז את כל החפצים שלנו ולהעביר אותם לדירה החדשה שבה נפרוק אותם היא בארגזי קרטון. תנו לנו לעזור לכם: כדאי מאוד לרכוש מראש כמות מספקת של קרטונים, ולא לנסות לשנורר מפחי מחזור ברחבי השכונה. אם זה בדיוק מה שתכננתם לעשות, הכנו לכם כאן רשימה של כמה סיבות די טובות להימנע מדרך הפעולה הזו.

3 סיבות בגללן חשוב שתקנו קרטונים חדשים למעבר הדירה

הסיבה הראשונה – כמות

מעבר דירה דורש כמות גדולה מאוד של ארגזי קרטון. אתם לא סוגרים כמה בגדי חורף של התינוקת בבוידעם. קשה מאוד להניח שתוכלו למצוא כמות מספקת של ארגזי קרטון, ולרוב מה שקורה זה שמגיעים לדקה ה- 90 בלי מספיק ארגזים. תאמינו לנו, אתם ממש לא רוצים להגיע למצב הזה.

 

הסיבה השנייה – התאמה

גם אם אתם ממש בטוחים שתצליחו למצוא מספיק ארגזי קרטון בשכונה, אתם יכולים להיות בטוחים שהם לא ממש יתאימו לצרכים שלכם. חלק מהארגזים יהיו גדולים מדי וחלק מהארגזים יהיו קטנים מדי. חלקם יהיו קרועים כי פתחו אותם בגסות, וחלקם יהיו רטובים. בקיצור, אלו יהיו ארגזים סוג ד'.

3 סיבות בגללן חשוב שתקנו קרטונים חדשים למעבר הדירה

הסיבה השלישית – נוחות וארגון

כשאתם קונים ארגזי קרטון אתם יכולים לבחור קרטונים בכל מיני צבעים ובגדלים שונים. לא תאמינו כמה זה נוח לאריזה עד שלא תנסו. לארוז זה עוד החלק הקל, החלק המורכב באמת הוא פריקה וסידור של כל החפצים והציוד בבית החדש.

יש דברים שיכולים לחכות כמו ספרים למשל, אבל את כלי המטבח אתם חייבים למצוא במהירות. ארגזים קנויים מאפשרים לכם להחליט שאת כל הדברים האלה שמים בארגזים מסוג כזה, מה שמאפשר שליטה נוחה בציוד.

 

סיכום

תעשו לעצמכם טובה, קנו ארגזי קרטון, ותאמינו לנו שרק תרוויחו מזה.

3 סיבות בגללן חשוב שתקנו קרטונים חדשים למעבר הדירה

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם