משקיעים חכם: רשימת המלצות להשקעות מעניינות ב-2020

שנת 2020 הגיעה בסערה וסחפה את העולם עם אירועים מיוחדים ויוצאי דופן, כמו משבר הקורונה הנוכחי. עם זאת, כל אירוע יוצא דופן ומיוחד שמשפיע על העולם בצורה כזו, וגם שנה חדשה שמניעה אנשים לקבל החלטות חדשות, סוללים את הדרך להשקעות חדשות ומעניינות שיכולות להניב רווחים. בכתבה שלפניכם נדון במספר השקעות מעניינות שניתן לבצע בשנת 2020.

משקיעים חכם רשימת המלצות להשקעות מעניינות ב-2020

השקעה? למה? איך? עם מי?

לעיתים, אנשים צוברים סכום כסף שאין להם בו צורך בחיי היומיום השוטפים, והם מעוניינים להשקיע אותו. אולם, רעיון לחוד ומציאות לחוד. השקעת סכום כסף משמעותי ללא ידע מקדים יכולה להיות מרתיעה ולמנוע את הוצאת הרעיון מן הכוח אל הפועל. לשם כך, קמו אתרים שונים, כדוגמת Invest Away ואחרים, אשר מספקים בסיס ידע בשביל לסיים לקוראים לאסוף את המידע הרלוונטי להם עבור ההשקעה בחו"ל ובאופן נוח.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב

נדמה שאת הביטוי הזה אנו שומעים המון במהלך שיחות עם חברים, מכרים, בני משפחה וקולגות. אבל, יש לכך סיבה מסוימת. אפיק ההשקעה בארה"ב כבר הפך מזה שנים לאפיק השקעה פופולרי בקרב ישראלים, כיוון שהוא מציע מגוון רחב של הזדמנויות ואפשרויות בתחום הנדל"ן המניב, היזמי, המסחרי, ועוד. ארה"ב הינה מדינה מגוונת וגדולה אשר מציעה תנאים שונים ודינמיות, לכן, אפיק ההשקעה הזה עודנו רלוונטי מתמיד.

 

השקעות נדל"ן באנגליה

תוכניות רבות שעברו, עוברות ועודן נמצאות בתכנון בפרלמנט הבריטי, לצד תוכנית הברקזיט שנכנסה לתוקף לאחרונה, יצרו הזדמנויות ייחודיות להשקעות נדל"ן באנגליה. בדומה למדינות רבות אחרות, המטרופולין של לונדון הינו מוקד המשיכה הגדול ביותר באנגליה לתושבים מקומיים, תיירים ומשקיעים כאחד. בשנים האחרונות, בפרלמנט הבריטי שקדו על תוכניות פיתוח ובנייה באיזורים אחרים באנגליה, כדוגמת הצפון, במטרה להביא לתנופת בנייה ופיתוח באיזורים אלו. למעשה, מדובר בתוכניות חדשות באיזורים בעלי מחירים נמוכים ביחס ללונדון, אשר בשנים הבאות ככל שהפיתוח יצלח יעלו משמעותית בשוויין ויציעו החזרים משמעותיים על ההשקעה בהם.

 

השקעות נדל"ן במזרח אירופה

אם אינכם אנשי נדל"ן העוסקים בכך על בסיס יומי, נדמה שטרנד ההשקעה בנדל"ן במזרח אירופה מתגבר מדי יום, אבל אינכם יודעים להסביר אותו. מדינות כמו בולגריה, פולין, ושכנותיהן זוכות לפופולריות בקרב משקיעים ישראלים. הסיבות לכך הן רבות וכמובן משתנות מאיזור לאיזור ומעסקה לעסקה, אך ככלל מדובר במדינות שמציעות אפשרויות להשקיע עם הון התחלתי נמוך יותר ביחס למדינות מערביות אחרות, ולכן ישראלים רבים בוחרים להתחיל מהשקעה כזו.

 

לסיכום

בנוסף לשלוש האפשרויות המפורטות מעלה, ישנם עוד אפיקי השקעה ל-2020. כמובן שיש צורך בבחינה מדוקדקת וניתוח מעמיק של כל איזור ואיזור, שכונה ושכונה ועסקה ועסקה, כיוון שהמאפיינים של שני נכסים, אפילו אם הם נכסים צמודים, יכולים להיות שונים בתכלית. על כן, בחנו זאת לעומק והשקיעו באחריות.

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם