עזרה משפטית במקרים של רשלנות רפואית לדוברי רוסית

תביעת רשלנות רפואית מוגשת כאשר אדם חווה נזק פיזי, תפקודי או נפשי בעקבות אבחון או טיפול לקוי.

הגשת התביעה מחייבת סיוע של עורך דין ועל אחת כמה וכמה לדוברי רוסית המתקשים בהגשתה ובהבנת כל המושגים המשפטיים והרפואיים.

המאמר יפרט כיצד ניתן לקבל סיוע משפטי במקרה של רשלנות רפואית לדוברי רוסית.

עזרה משפטית במקרים של רשלנות רפואית לדוברי רוסית

מתי מגישים תביעה על רשלנות רפואית?

כאשר מטופל מאובחן בצורה לקויה או מאובחן חלקית, או מאובחן מאוחר מדי, עובר בעקבות האבחון פרוצדורה רפואית ונפגע פיזית ניתן להגיש תביעה על רשלנות רפואית. בדומה לכך, טיפול תרופתי שגוי או כושל שגרם לנזקים נוספים, ניתוח כושל, הסתרת מידע רלוונטי לטיפול, השארת עצם בגוף וכד'. כדי להגיש תביעה מסודרת שתישא בתוצאות טובות ובמקסימום פיצוי המגיע למטופל, חשוב לקבל סיוע משפטי מעורך דין רשלנות רפואית הבקיא בתחום ומכיר את כל ההתנהלות המשפטית מול בתי החולים, הרופאים הפרטיים, קופות החולים וכד'. על המטופל להביא את כל המסמכים הרפואיים וחוות דעת של מומחים שיוכיחו את הקשר בין הליקויים שלו לרשלנות הרפואית. לפיכך, כל אדם זקוק לסיוע של עורך דין עם הגשת התביעה, אך על אחת כמה וכמה דוברי הרוסית.

 

במה מתקשים דוברי הרוסית כשהם מגישים תביעה על רשלנות רפואית?

לכל אדם הנוקט בהליך משפטי יהיה קשה להבין את המונחים המשפטיים, הצגת הראיות, ההליכים הבירוקרטיים והמונחים הרפואיים, אך למי שאינו דובר עברית יהיה קשה יותר. ולכן עורך דין שיודע את השפה הרוסית יהיה פרקטי יותר. למשל באתר https://www.df-law.co.il/ru/медицинская-халатность ניתן למצוא עורך דין רשלנות רפואית שעובד עם דוברי הרוסית. עורך הדין ישלח את הפונים לרופאים דוברי רוסית על מנת לקבל חוות דעת מקצועית ויסייע להם לתרגם מסמכים רפואיים שנכתבו ברוסית. כאשר מדובר בתרגום מסמכים הוא צריך להיות מדויק וללא טעויות על מנת שיהיה קביל בבית המשפט. לפיכך משתמשים בתהליך בקרה בנוסף לתרגום כדי לא לפספס טעויות. הבקרה נעשית באמצעות חברת התרגום ועורך הדין עובד רק עם המקצוענים בתחום. גם העדים הקשורים למטופל לעיתים דוברי רוסית ולכן החקירה של עורך הדין תיעשה בשפה זאת.

 

איך פונים לעורך דין לדוברי רוסית?

כאשר דוברי רוסית לא מדברים עברית או מדברים מעט מאוד הם מנוצלים לרעה על ידי שרלטנים שרוצים לעשות על ראשיהם קופה. לכן יש להיות זהירים ולפנות לעורכי דין דוברי רוסית עם המלצות והצלחות מוכחות. את ההמלצות ניתן לקבל מהאינטרנט, קבוצות חברתיות, מכרים, משפחה או לחפש משרד עורכי דין בעל מוניטין ושם. עורך דין אמין ומנוסה יכול להשיג למטופל את הפיצוי המקסימלי על הרשלנות הרפואית ולהפנות אותו לכל הגורמים הרלוונטיים. עורך הדין ילווה את המטופלים ברגע הגשת התביעה לאורך התהליך ועד לפסק הדין.

 

איש מחזיקה משקל

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם