תבנית קורות חיים מעוצבת לקורות חיים מקצועיים

הרי ברור לכל שהצעד הראשוני בתהליך קבלה לעבודה הוא הגשת קורות חיים למעסיק. אך רבים לא מבינים את החשיבות של נראות קורות החיים. מבין עשרות ומאות מועמדים למשרה, רצוי שקורות החיים שלכם יהיו אלו שיבלטו וימשכו את העין למגייס.

 

מבנה המסמך הסטנדרטי

קורות חיים אמורים להיות כתובים בצורה ברורה בסדר הבא:

  1. כתיבת הפרטים האישיים.
  2. תמצית.
  3. ניסיון תעסוקתי.
  4. השכלה.
  5. שירות צבאי.
  6. שליטה בשפות.

לצד כל הדברים הללו ניתן להוסיף גם מכתב מקדים ופירוט על שליטה ביישומי מחשב אם יש.

על המסמך להיות עמוד אחד בלבד, מחולק לפסקאות וכתוב באותו גודל ואותו גופן. את הכותרות והדברים החשובים יש להדגיש ב-bold. מכיוון שהחלק העליון של העמוד יותר בולט מחלקו התחתון, מומלץ לכתוב את הדברים החשובים ביותר למעלה. לדוגמא: אם הניסיון ההשכלתי שלכם עשיר יותר מהניסיון התעסוקתי, עדיף לרשום אותו קודם, למרות שהדבר חורג מהסדר הסטנדרטי.

 

קורות חיים מעוצבים

כשאתם ניגשים לכתוב קורות חיים, ניתן להשתמש בכל מיני תבניות של קורות חיים שכבר קיימות ברשת. בין התבניות נמצאת תבנית קורות חיים מעוצבת. זוהי תבנית מלאת חיים וצבעים, שונה מהתבנית הרגילה האפורה שכולם משתמשים בה.

היתרון בשימוש בתבנית מעוצבת הוא שקורות החיים שלכם יבלטו לעין על פני קורות חיים אחרים. מתוך 100 קורות החיים שהמגייס צריך לקרוא, העין שלו תימשך יותר לאלו המסוגננים והשונים מאחרים.

 

למה צריך לשים לב כשבוחרים קורות חיים מעוצבים?

  • בחירת צבעים עדינה ונעימה לעין – במידה והחלטתם להשתמש בתבנית עיצוב מוכנה, או לעצב בעצמכם, שימו לב שהצבעים בה לא נועזים יותר מדי ככה שמסיחים את הדעת מהטקסט הכתוב. לעבודה בענפים שמרניים יותר, כגון: עריכת דין ובנקאות, עדיף ללכת עם גוונים כהים יותר (שחור, אפור) כדי להראות על רצינות, ודווקא אם אתם שואפים לתפקידים יצירתיים או שיווקיים, תוכלו להרשות לעצמכם יד רחבה יותר בקשת הצבעים.
  • עיצוב מקצועי – עדיף להשתמש בתבניות מקצועיות הקיימות באינטרנט ולא בעיצוב חובבני, זה יגרום לתוצאה הפוכה.
  • עיצוב אחיד – ודאו שהמסמך שמור בקובץ PDF כך שיופיע באותה התצורה בכל הפלטפורמות: פלאפון נייד, מחשב, טאבלט, וכדומה.
  • תמונה בקורות החיים – תמונה בקורות החיים ללא ספק תמשוך את העין, אולם לפעמים היא יכולה להיות לרעתכם. חשבו פעמיים אם תמונה מתאימה לעבודה שאתם מנסים להשיג.

יש לזכור שעם חשיבותו של העיצוב, בל נשכח את חשיבותו של הטקסט. גם אם המסמך נראה יפה ובולט לעין, עדיין יש להתייחס ברצינות למה שתכתבו במסמך ולוודא שגם זה מבליט אתכם ביחס לשאר.

 

לסיכום

כתיבת קורות חיים מעוצבת היא כתיבת קורות חיים מקצועית בתוספת עיצוב ססגוני ומעניין. אם תרצו לגלות איך לבצע כתיבת קורות חיים ב-5 דקות כנסו לאתר הבא.

מסמך

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם