4 תוספי חובה לאופנוע

חווית הנהיגה באופנוע, יכולה להשתנות בצורה משמעותית בעזרת שינויים קלילים שלא תאמינו כמה הם ישנו את מה שאתם מכירים. בכתבה הבאה אספנו תוספי חובה שישדרגו לכם את החוויה בכמה רמות.

 

תוסף חובה מספר 1 – הדיבורית

די חבר, הגיע הזמן להתקדם מאוזנית הבלוטוס שגורמת לך להישמע כאילו אתה באקווריום. דיבורית לקסדה היא ללא ספק מוצר חובה לקסדה שלכם.

 

דיבורית לקסדה  FREECOM1

דיבורית אוניברסלית המתאימה כמעט לכל קסדה. הדיבורית חסינה בפני אבק, מים או פגעי שטח אחרים ונחשבת לעמידה במיוחד. הדיבורית מצוידת בשני רמקולים סטריאו דקים במיוחד, המבטיחים צליל צלול וחד. אורך חיי הסוללה עומד על 13 שעות ומתאים למי שמבלה שעות רבות על הכביש וגם למי שלא רוצה להטעין כל הזמן.

 

דיבורית לקסדה FREECOM4

הגרסה המשופרת של FREECOM1 שפירטנו מעלה. זוהי דיבורית הדגל של חברת CARGO, דיבורתי עמידה במיוחד וחסינה מפני חדירה מים או אבק. הערכה כוללת חיבור חוט או חיבור היברידי והרמקולים מיוצרים ב-JBL מה שמעניק איכות סאונד שעדיין אל הכרתם, בטח לא בדיבורית קסדה. לסוללה חיים ארוכים והיא מאפשר שימוש עד 13 שעות.

 

תוסף חובה מספר 2 – מתקן לטלפון

מתקן לטלפון, גם הוא פריט חובה בכל אופנוע. במקום לשים את הטלפון בכיס, לנסות לשמוע לאיזה כיוון הוויז אומר לנסוע ולבדוק כל רמזור מי צלצל.

 

מתקן טלפון OSOPRO OCTOPUS

מתקן לטלפון עמיד במיוחד מאלומיניום, הכולל 4 בולמי זעזועים לשמירה על הטלפון בזמן רכישה. הזרוע מחזיקה את הטלפון מארבעה קצוות שונים, מה שמאפשר יציבות. המתקן מתאים לטלפונים עד 6 אינץ'. קיימים מספר מחברים שונים: U המתחבר לכידון, O המתחבר לכידון ו-L המתחבר למראה.

 

מתקן לטלפון X-GRIP

מתקן לטלפון המתחבר לכידון וכולל 4 זרועות אלומיניום שעל כל אחת מהן גומי לאיזה מקסימלית. בנוסף לכך, המתקן כולל 4 בולמי זעזועים לריכוך הדף הרכיבה.

 

תוסף חובה מספר 3 – כיסוי לאופנוע

אז נכון, הוא יכול להיות לפעמים קצת מסורבל לשימוש, אבל הוא מלא ביתרונות שונים. כיסוי לאופנוע ימנע שחיקה מהירה של האופנוע, דהייה של הצבע מהפלסטיק וגם ישמור על הנקיון שלו. עכשיו החורך הגיע ואיתו הצורך בכיסוי אופנוע מתגבר. כיסוי האופנוע ימנע מהאופנוע שלכם להירטב והאמת? אין דבר יותר נחמד להגיע לאופנוע יבש.

 

תוסף חובה מספר 4 – מראות

יש אופנועים שהמראות שלהן לא ממש נוחות, בעיקר מראות שהן בילד אין ומרחיבות את האופנוע, המראות האלו מקשות לעבוד בפקקים בין רכבים. לכן, תוכלו למצוא היצע מראות שונות במגוון גדלים וסגנונות שיתרו לכם בדיוק את הבעיה הזאת.

 

לסיכום

המטרה של תוספים שונים לקטנוע זה בעצם לשפר את חווית הנהיגה שלכם, את התחשוה שלכם על הכביש וגם את הביטחון שלכם. ציינו פה 4 תוספי חובה שאנחנו ממליצים עליהם ופשוט ישדרגו לכם את חוויית הרכיבה.

כלי תחבורה

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם