ארבעה פתרונות חימום שלא יהרגו לכם את הכיס

החורף היא עונה לא פשוטה כלל לנו ולכיס שלנו. בנוסף לכלל האילוצים הנגרמים כתוצאה ממזג האוויר הסוער כמו קניית מעילים יקרים, הסעת הילדים לבית הספר ועוד, עלינו לשלם גם סכומים גבוהים לצורך חימום הבית. הנה מספר פתרונות חימום שיקלו על המעמסה הכלכלית.

 

מדוע אנחנו משלמים יותר בחורף?

העלייה המשמעותית ביותר בהוצאות לאורך העונה הקרירה מתבטאת במיוחד בעלויות צריכת החשמל. הסיבה לכך היא שפעולת החימום אשר מבצעים מכשירים שונים בביתנו כמו הדוד או המזגן דורשת מהמכשירים לעבוד קשה יותר וכתוצאה מכך לצרוך יותר אנרגיה. לאורך הקיץ אנו נהנים מיותר שעות שמש, אשר מעניקה לנו חום זמין וללא עלות, דבר אשר מצטמצם לאורך החורף. לשם כך, יש לחפש פתרונות חימום אלטרנטיביים וחסכוניים על מנת לצמצם את ההוצאה החודשית ככל הניתן.

השחקן הוותיק והמוכח - רדיאטור

השחקן הוותיק והמוכח – רדיאטור

רדיאטור הוא גוף חימום אשר משמש אותנו כבר עשרות שנים, הן בבתים פרטיים והן בבנייני מגורים או משרדים. יעילותו של הרדיאטור אינה מוטלת בספק ומומחים רבים מספרים כי מדובר באחד מפתרונות החימום העמידים ביותר לאורך זמן. רדיאטור פועל באמצעות הזרמת מים חמים דרך צינורות פנימיים המחממים את סנפירי המכשיר וכך גם את חלל החדר. כיום, ניתן לרכוש רדיאטורים מתקדמים, בהם ניתן לשלוט על כמות החום הנפלטת ועל אופן השימוש על מנת לבצע שימוש יעיל וחסכוני. מכשיר זה נחשב לבטוח במיוחד וניתן להציבו בכל חלקי הבית.

 

מתאים לכל בית – תנור חימום

בדומה לרדיאטור, גם את תנור החימום ניתן להציב כמעט בכל חלקי הבית והוא בעל יכולות גבוהות במיוחד לחימום של חללים סגורים. אז כיצד הוא פועל? בתוך גוף המכשיר מוצבים סלילי תיל צפופים במיוחד אשר מסוגלים להתחמם עד לטמפרטורות גבוהות ללא פגע. בתיל מועבר זרם חשמלי שיוצר התנגדות, וכתוצאה מכך מופק חום. בתוך גוף המכשיר מוצב מאוורר קטן שדוחף את האוויר החום החוצה אל חלל החדר. הודות לתכונות הייחודיות של סליל התיל, השימוש בתנור חימום מאפשר הסקה מהירה נוחה ויעילה של חלל הבית.

 

פתרון באווירה של חו"ל – אח עצים

אח עצים או בשמו העברי קמין, מעניק לנו את היכולת לחמם את הבית בצורה יעילה ומהנה באמצעות הדלקת עץ בתוך גוף עמיד בפני חום. בעוד אנשים רבים נמנעים משאיפת אוויר חם הנוצר כתוצאה משימוש בחשמל, באמצעות אח עצים ניתן להפיק חום שרוב האנשים נהנים לשהות בסביבתו. מדובר בפתרון פופולארי במיוחד, המעניק אווירה אינטימית ושיש לו מראה ייחודי, הגם שיש מי שיירתעו ממראה האש הגלויה בתוך חלל הבית.

 

סיכום

לאורך עונת החורף אנו נדרשים לבצע שימוש מוגבר במוצרי חשמל לטובת חימום חלל הבית. בחלק מהמוצרים הליך ייצור ופיזור החום מתבצע בצורה לא חסכונית אשר עלולה להביא לעלויות גבוהות בחשבון החשמל. לשם כך, חשוב להיעזר בפתרונות חימום חסכוניים כמו רדיאטור למשל, אשר אופן הפקת החום בו נעשה באמצעות חימום מים באופן יעיל. ישנם פתרונות נוספים כמו תנור חימום ואח עצים בהם פיזור החום מתבצע באופן שונה.

פתרונות חימום

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם