הכל על משכנתא מחיר למשתכן

הרצון לקנות דירה הוביל אתכם להירשם להגרלת מחיר למשתכן ובאמת זכיתם? אם כך, אתם בוודאי רוצים להתחיל לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לממש את הזכייה הנפלאה הזאת. במדינת ישראל אשר בה מחירי הדירות כל כך גבוהים, זה טבעי שלמעשה רבים מאיתנו יוכלו לקנות נכס רק במסגרת מחיר למשתכן. מה שכן, אפילו אחרי הזכייה הזאת בוודאי יהיה עליכם לפנות אל הבנק במטרה לקבל ממנו משכנתא, כי אחרת איך תוכלו לעמוד בעלויות? החדשות הטובות הן שבתורי זוכי ההגרלה של מחיר למשתכן, מגיעה לכם גם משכנתא בהתאם וזה אומר שתוכלו לקנות את הדירה שלכם בתנאים מאוד נוחים.

הכל על משכנתא מחיר למשתכן

משמעות ההטבה במשכנתא מסוג כזה

 

כאשר מדברים על משכנתא במסלול מחיר למשתכן למעש המדברים על אחד מסוגי המשכנתאות הכי משתלמים שיש. העניין הוא שהבנק מתייחס לערך הדירה בשוק החופשי כאשר הוא קובע כמה משכנתא לתת לכם ולא לערך הדירה שאתם תשלמו. כך קורה שאם הדירה עולה לכם מליון ₪ אך בפועל, בשוק החופשי, המחיר שלה עומד על 1.2 מליון ₪ –  המשכנתא שתקבלו יהיה לפי החישוב הגבוה יותר. תוהים מזה אומר בפועל ולמה זה כל כך משמעותי? פשוט מאוד, כי מבחינתכם, הזוכים, זה אומר שההון העצמי שתצטרכו להעביר לבנק לצורך קבלת 75% מערך הנכס יהיה הרבה יותר נמוך. זה מה שהופך את האפשרות לממש את הזכייה ולקנות את הנכס לעד כדי כך כדאית ונוחה, אז למה אתם מחכים?

משכנתא מחיר למשתכן

בחרו היטב את הבנק שאליו אתם פונים

 

במשכנתא מחיר למשתכן קורה בדיוק מה שקורה במשכנתאות אחרות, כלומר, יש הרבה מאוד בנקים שיוכלו לתת לכם הצעות בעניין הזה. לכן, אפילו אם הנטייה הטבעית היא לפנות אל המקום שבו מנוהל חשבון הבנק שלכם, לא בטוח שאתם חייבים לבחור דווקא באפשרות הזאת. העניין הוא שהיום יש תחרות לא קטנה בין הבנקים השונים וזה אומר שמי שיוצא נשכר הוא הלקוח, ולא משנה אם מדובר על לקוח של משכנתא מחיר למשתכן. זה אומר שהרבה פעמים את אותה הלוואה בדיוק תוכלו לקבל בתנאים שונים בכל בנק שאליו תפנו, אז למה שלא תעשו השוואה קצרה? ההשוואה הזאת אומנם גוזלת אנרגיות כי צריך יהיה לקבוע פגישות בכמה בנקים שונים, אך בפועל, זה בהחלט יכול להיות משתלם. כדאי שתנצלו על הצד הטוב ביותר את ההטבה המגיעה לכם במשכנתא כי זו הדרך שלכם אל דירה בישראל.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם