הריבית עולה? אל תלכו לבנק בלי יועץ משכנתא מקצועי

חלום הדירה כמעט שאינו פוסח על אף בית בישראל. הצורך הזה שלנו, בארבעה קירות, בפינה שאנחנו יודעים שהיא שלנו, ביכולת לשפץ ולעצב את הדירה כרצוננו, ובעיקר, הרצון לא להיות תלויים בגחמות כאלו ואחרות של בעל הבית, כל אלה גורמים ללא מעט משפחות לקבל החלטה ולפנות לבנק על מנת ליטול משכנתא – אותה הלוואה מפורסמת שתסייע להם לרכוש את הדירה הבאה שלהם.

אלא שבסביבת ריבית שמשתנה ללא הרף, עם עליות צפויות נוספות בריבית בנק ישראל, חשוב לבצע את הפניה הזאת אל הבנקים בצורה נכונה, כשאתם מגובים באנשי המקצוע המתאימים. רבות מן המשפחות בישראל שוקלות האם יהיה זה כדאי לעשות שימוש בשירותיו של יועץ משכנתאות חיצוני מקצועי, כדי שזה ילווה אותם במסע לנטילת המשכנתא.

אם גם אתם ניצבים בפני הדילמה הזאת – הרשו לנו לספר לכם עד כמה יועץ משכנתאות מקצועי יוכל להפוך את התהליך המורכב והמלא חששות הזה, לתהליך נכון הרבה יותר, וכזה שיתאים לצרכים שלכם, ולא לצרכים של הבנק.

 

יועץ משכנתאות מכיר היטב את הסיכונים ויוכל לסייע לכם להתאים את המשכנתא לצרכים שלכם

מה יקרה לתשלומי המשכנתא שלכם אם הריבית תמשיך לעלות? עד כמה מדד המחירים לצרכן צפוי להשפיע על תשלומי המשכנתא שלכם בשנים הקרובות? מה יקרה אם ישתחרר לכם סכום כסף שאיתו תירצו לסגור חלק מן המשכנתא? האם בכל מקרה תצטרכו לשלם עמלת פירעון מוקדם בהחזר של חלק מן המשכנתא? מה יקרה אם בעוד מספר שנים המשפחה תתרחב ותירצו לשדרג לבית גדול יותר?

כל אלו דילמות שמעסיקות זוגות צעירים בחיי היום יום. יועצי משכנתאות מקצועיים, אשר מלווים זוגות צעירים רבים במסע שלהם אל הבית שלהם, מכירים היטב את הסיכונים והדילמות הנוכחיות ואלו העתידיות, גם כאלו שבני הזוג כלל לא יודעים שיהיו עסוקים בהן.

התקשרות מול יועץ משכנתאות מקצועי, במקרה הזה, תוכל לסייע לכם להתאים את המשכנתא לצרכים הנוכחיים והעתידיים של המשפחה.

 

יועץ משכנתאות עומד בקשר רציף עם הבנקים

ליועצי משכנתאות יש דלת פתוחה בבנקים השונים. הסיבה היא ברורה: היועצים האלו מביאים איתם לקוחות, חוסכים זמן מיותר של הסברים ארוכים מבחינת הבנקאים בסניף, ומאפשרים למשפחות המעוניינות המשכנתא לייצר שיח ענייני עם הבנקים. כאשר אתם בוחרים להתקשר מול יועץ משכנתאות מקצועי, אתם הופכים את השיח עם הבנק לשיח אפקטיבי, זורם וממוקד, במסע שהוא ללא ספק ארוך, ויכול לעיתים להיות מייגע מאוד.

 

יועץ משכנתאות יכול לזרז את המשא ומתן מול הבנק

בכל הקשור לפרטי המשא ומתן מול הבנק – התקשרות מול יועץ משכנתאות יכולה לסייע לכם לקצר את משך ההידברות מול הבנק. כאשר זוגות צעירים פונים לבנק ללא מלווה מקצועי, ומקבלים הצעה להרכב משכנתא מן הבנק, הם נדרשים לעשות חושבים, ללכת, לברר, להתייעץ ולהשוות.

יועץ משכנתא מקצועי יכול לחסוך את הטירחה הזאת, בין היתר משום שהוא מכיר את התנאים בשוק, מכיר את התנאים שיוכל זוג בתנאי הפתיחה העדכניים שלו לקבל בבנקים נוספים, ולכן יכול גם להבטיח לבני הזוג שהם מבצעים את הבחירה הנכונה ושכדאי להם להמשיך מול ההצעה שקיבלו זה עתה מן הבנק.

 

התקשרות מול יועץ משכנתאות משדרת רצינות, ובאמצעותה תוכלו לקבל את הקשב של הבנק

הבנקים עמוסים בפניות שונות של זוגות המבקשים ליטול משכנתא. הפניות האלו מגיעים לבנקים בערוצים שונים: חלק מן הפניות מגיעות באמצעות התקשרות טלפונית, חלק מגיעות באמצעי הדיגיטל השונים, חלק באמצעות ביקורים בסניפים, וחלק באמצעות יועצי משכנתאות חיצוניים לבנק.

מטבע הדברים, לא כל הפניות האלו נחשבות בעיני הבנק כשוות. לעיתים מדובר יהיה בזוגות שחולמים על דירה ומבקשים לדעת מהו סכום המשכנתא אותו יוכלו לקבל מן הבנק בעתיד, אולם לא בשלב שבו מבוצעת הפניה לבנק. בחלק מן המקרים מדובר בעסקה על הנייר שתתבטל בשל נסיבות שונות, ובחלק אחר מן המקרים, בני הזוג יפנו במקביל לבנקים נוספים ויקבלו מהם הצעות אטרקטיביות יותר.

זאת הסיבה, שחלק מן המשימות המוטלות על הבנקים הוא תעדוף נכון של הטיפול בפניות האלו, בהתאם לרמת הבשלות של הפניות. כאשר בני זוג מבצעים פניה כזאת לבנק בבקשה למשכנתא באמצעות יועץ חיצוני, הם מלמדים את הבנק על הרצינות שלהם, שכן התקשרות מול יועץ חיצוני היא התקשרות שמבוצעת בתשלום, רק כאשר בני הזוג קיבלו החלטה שהם אכן מעוניינים ליטול משכנתא בדרך לרכישה של דירה.

 

לסיכום

אם גם אתם מעוניינים להגשים את חלום הדירה ולהעניק למשפחה שלכם ביטחון באמצעות מקום שישמש לכם כבית, התקשרות מול יועץ משכנתאות חיצוני לא רק שתוכל להוזיל לכם את תשלומי המשכנתא ולהתאים אותה לצרכים שלכם, אלא שגם תאפשר לכם ערוץ תקשורת אפקטיבי ויעיל יותר מול הבנק, במה שנדמה לאחד התהליכים המורכבים שצריך משק בית לנהל בישראל.

יועץ משכנתאות

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם