איך לבחור והיכן רכב לעסק והאם נצטרך לקחת בשביל זה משכנתא או הלוואה?

לא צריך להיות מומחה גדול בנושאי משכנתאות, בכדי להבין שעל רכב חדש לפעמים יהיה צורך לקחת הלוואה מסוימת. מתכננים רכישת אוטו חדש? בואו נדבר על כל הדברים שכדאי לקחת בחשבון. האם תרכשו בשוק הפרטי? האם דרך סוכנויות הרכבים? כל התשובות ב-2020 לגבי רכישת רכב.

עומדים לרכוש רכב חדש? מזל טוב, כעת הגיע הזמן לתכנן את הרכישה נכון. ושלא תבינו אותנו לא נכון, לא מדובר במדע טילים מאוד מורכב, אבל בהחלט כדאי לעשות את הצעד של רכישת רכב חדש באופן מושכל ונכון. בשורה התחתונה, אתם ממש לא מעוניינים לרכוש רכב שגם יצריך הלוואה וגם יצריך מוסכים כל שני וחמישי. אז ככה רוכשים רכב, משומש או חדש, כל מה שצריך לדעת לפני רכישת רכב חדש בתנאי מימון, אצל סוכנויות הרכבים, במגרשים ועוד. קבלו את כל המידע הרלוונטי ל-2020:

איך לבחור והיכן רכב לעסק והאם נצטרך לקחת בשביל זה משכנתא או הלוואה?

קניית רכב בתנאי מימון או בהלוואה? אולי ליסינג פרטי?

שוקלים לקחת הלוואה למטרת קניית אוטו חדש? בין אם אתם מחפשים אחר רכב 0 ק"מ ו-00 בעלים קודמים, או שמא אתם מחפשים אחר רכבים משומשים בשוק הפרטי, אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן. נכון ל-2020, יש לא מעט דרכים לרכוש רכבים חדשים ומשומשים, ככה שהבחירה בדרך הנכונה יכולה לבלבל גם את המנוסים בינינו בעולם הרכב.

באופן כללי ומבלי להתייחס למקרי מכירה של רכבים ספציפיים, כדאי לדעת שכיום אחת השיטות הכי פופולריות לרכוש רכב חדש היא באמצעות שיטת הליסינג הפרטי, שיטות המתבססות על תנאי מימון נרחבים ועוד.

קיימת בבנקים משכנתא למטרת רכישת רכב חדש?

האם תצטרכו לקחת הלוואה עבור רכישת רכבים מסוכנויות המציעות עסקאות רכבים? ובכן, זה מאוד תלוי בסוג הרכב, כמובן. בואו נגיד ככה, ישנם גם סוכנויות רכבים אשר מוכרות רכבים במאות אלפים של שקלים, מה שיצריך מהאדם הממוצע כמובן לקחת הלוואת מהבנק, או הלוואת בלון, תנאי מימון וכו'.

האם הבנק ייתן הלוואות מהסוגים האלו? בטח שכן. האם הבנק ייתן משכנתא למטרת רכישת רכב? אין חיה כזו, מאחר שמשכנתאות מיועדות לרכישת דירות. אם אתם מתכננים לרכוש רכב חדש וצריכים גם תנאי מימון טובים, ההמלצה הכי גורפת עבורכם היא לפנות לסוכנויות רכב מכובדות ומוכרות, עדיף וותיקות בשוק הישראלי.

 

אולי בכלל כדאי לרכוש רכב במגרש של סוחרים?

שימו לב, כמובן שזה נתון להחלטתכם, אבל אנחנו אישית לא ממליצים לכם על רכישת רכב במגרשי מכוניות של סוחרים כאלו ואחרים. מאחר שממש בקלות ניתן לבצע אי-אלו קומבינות מסוכנות על רכבים משומשים שנרכשים בטרייד אין, יהיה עדיף להימנע מרכישת רכב ממגרש שאינכם בטוחים במוניטין שלו.

איפה כן כדאי לרכוש רכב חדש? בחברות וסוכנויות גדולות ומוכרות כמו סוכנות קפיטל מוטורס – מכירת רכבים חדשים ובייבוא אישי, בטרייד אין ורכבים משומשים. בכל מקרה, גם אם בסופו של דבר אתם מחליטים לא לרכוש רכב מחברות כמו קפיטל מוטורס, אנחנו ממליצים לכם בכל זאת לקבל ייעוץ מקצועי מהחברות והסוכנויות האלו. מקסימום, הרווחתם מידע חשוב בחינם. ומה לגבי הביטוח לרכב החדש? גם חשוב!

 

הצעות משתלמות לביטוח לרכב

חשוב מאוד לדעת דבר נוסף, לאחר שתרכשו רכב, בין אם חדש או משומש, אתם גם תצטרכו לבטח אותן, מן הסתם. שימו לב, מאחר שחברות גדולות כמו קפיטל מוטורס מחזיקות בכוח לא מבוטל אל מול חברות הביטוח, אתם למעשה יכולים להוציא מחירים מעולים על ביטוחים לרכבים שנרכשים מהסוכנות.

רכשתם רכב בקפיטל מוטורס או בסוכנות רכבים אחרת גדולה? בעמדת הרכישה יהיה מומלץ לברר על מחירי ביטוחים. סמכו עלינו, בטוח שתקבלו הצעות ביטוח משתלמות לרכב שרכשתם. אל תשכחו, לסוכנויות גדולות כמו קפיטל מוטורס יש כוח עצום מול חברות הביטוח, מאחר שהן מהוות כוח קנייה משמעותי של פוליסות ביטוח בחברות הביטוח השונות.

 

מדוע לסוכנויות רכב כמו קפיטל מוטורס יש כוח מול חברות הביטוח?

בסופו של דבר, סוכנויות רכבים גדולות משרתות אלפי לקוחות, ככה שמדובר גם באלפי פוליסות ביטוח שנרכשות דרך הסוכנות. לידיעתכם, קפיטל מוטורס משרתת למעלה מ-15,000 לקוחות מרוצים, שרובם גם מבטחים דרך דילים והצעות שהם מקבלים מהסוכנות.

בשל כך, בהחלט מובן מדוע יהיה כדאי קודם כל לקבל הצעת מחיר לביטוח הרכב מקפיטל מוטורס. כמו שאמרנו, אל תוותרו על ייעוץ ומידע מקדים. בין אם אתם חולמים לנהוג על רכב משפחתי, SUV, ג'יפ או מכונית סופר מיני מדליקה, צוות המומחים של קפיטל מוטורס זמין עבור ייעוץ רכישת רכב. בהצלחה ונהיגה בטוחה!

רכב מיני

מה היה לנו עד עכשיו?

הכתבה עזרה לכם?
שתפו אותו עם החברים

אוהד ויס יועץ משכנתאות
אהד ויס - יועץ משכנתאות

משכנתא אינפו:
יועצי המשכנתאות הטובים בישראל

1. משאירים פניה באתר

2. מקבלים שיחת ייעוץ ראשונית

3. מקבלים ייעוץ משכנתאות וליווי במידת הצורך

נשמח לעזור לך!

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:

ליצירת קשר בוואצפ אנא רשמו את המספר שלכם